تاریخ انتشارجمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۴۰۴۶۹۴
رئیس دانشکده پست و مخابرات گفت: اگر ما پول ملی دیجیتال داشته باشیم می‌توانیم به راحتی اقتصاد کشور را توسعه دهیم و این کار همانند دیگر پروژه‌ها امکان پذیر است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،صادق عباسی شاهکوه رئیس دانشکده پست و مخابرات در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به فرصت‌های موجود در استفاده از ارز دیجیتال گفت: بدون شک اقتصاد دیجیتال می‌تواند به کشور کمک زیادی کند چرا که این اقتصاد، اقتصادی است که توسط هیچ کشوری قابل تحریم نیست.
وی افزود: اگر ما پول ملی دیجیتال داشته باشیم می توانیم به راحتی اقتصاد کشور را توسعه دهیم و این کار همانند دیگر پروژه‌ها امکان پذیر است.
ما هم می توانیم رمز ارز تولید کنیم
عباسی شاهکوه در ادامه بیان کرد: پست بانک باید درباره ایجاد پول ملی دیجیتال بررسی‌های لازم را انجام دهد و برای تحقق و آن برنامه ریزی کند.

 
رئیس دانشکده پست و مخابرات در ادامه گفت: اگر بتوانیم این موضوع را با بالاترین کیفیت به انجام برسانیم می توانیم به بین المللی شدن آن نیز فکر کنیم.
عباسی شاهکوه خاطرنشان‌کرد: فراموش نکنیم ارزهای دیجیتالی که هم اکنون در دنیا مورد استفاده قرار می گیرند توسط یک شرکت طراحی و تهیه شدند و حتی حمایت یک کشور را هم نداشتند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲