تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۰۴۶۰۰
امیدها نزد هواداران تیم فوتبال نفت گچساران برای صعود دوباره تیم نفت به لیگ دسته یک فوتبال ایران زنده شد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،تیم فوتبال نفت و گاز گچساران دوباره روی ریل موفقیت قرار گرفت و در فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور موفق شده تاکنون تیم‌های رقیب را چه در خانه و چه بیرون خانه مجبور به پذیرفتن شکست کند.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که یکی از تیم‌های باسابقه فوتبال در جنوب کشور به شمار می‌رود در صورتی که مورد حمایت بیشتر مسؤولان شرکت نفت و همچنین حمایت صد درصدی هواداران باشد یقینا امسال دوباره به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود خواهد کرد.
این تیم در سه بازی اخیر خود موفق به شکست حریفان شده و اگر این روند ادامه پیدا کند تیم نفت بدون رقیب به لیگ بالاتر صعود خواهد کرد. 
تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز در آخرین بازی خود بر تیم ملی حفاری اهواز  با کسب نتیجه یک بر صفر غلبه کرد.
گفتنی است، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تاکنون با انجام 3 دیدار و کسب 9 امتیاز در صدر جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته اول این دوره از رقابت‌ها با نتیجه 2 بریک  مقابل شهدای بابلسر به پیروزی دست یافت و در هفته دوم لیگ دسته دو کشور که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  با کسب نتیجه  2 بر صفر  بر تیم بعثت کرمانشاه غلبه و حریف را در خانه شکست داد.
در این دوره از رقابت‌ها، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گروه B با تیم‌هایی همچون پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکا تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج و دارایی بندرگز هم گروه است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴