تاریخ انتشارسه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۰۴۵۴۰
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بر ایجاد و حفظ تعامل بین دانشگاه و صنعت تاکید کرد و گفت: باید تعامل بین دانشگاه‌ها و صنعت شکل بگیرد که اگر این تعامل شکل بگیرد هم صنعت شکوفا می شود و هم دانشگاه‌های ما رشد می‌کنند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده صبح امروز در دیدار مسؤولان شرکت گاز بندرعباس با اشاره به اهمیت صادرات اظهار داشت: کشور ما باید به جایی برسد که ما دیگر نگران صادرات مستقیم نفت و گاز نباشیم و با تولید محصولات و مشتقات نفتی، صادر کننده محصولات استراتژیک حاصل از نفت و گاز باشیم.
وی همچنین به جایگاه دانش و تکنولوژی اشاره داشت و افزود: متاسفانه دیگران با دانش و تکنولوژی نفت ما را می‌گیرند و تبدیل به محصولات جدید می کنند و آنها را دوباره به خود ما می‌فروشند آن هم با قیمت های گران تر و بالاتر، از اینرو تمام نگاه ما باید به توسعه دانش و تکنولوژی باشد.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به سه اصل مهم جوانان، تکنولوژی و دانش اشاره کرد و گفت:  باید با اعتمادی که به جوانان وجود دارد به ویژه در گام دوم انقلاب اسلامی شاهد توسعه دانش و تکنولوژی باشیم.
حجت الاسلام عبادی زاده ادامه داد: در گام دوم با اعتماد به جوانان و استفاده از تجربه شما برادران عزیز آن بخش‌های ناگشوده حوزه علم را حتماً خواهید گشود.
وی به اشاره به آشنایی خود با جوانان ابراز داشت: پنج سال از عمرم را در مجموعه دانشگاه‌ها توفیق خدمتگزاری به جوان‌ها داشتم.
امام جمعه بندرعباس با تاکید بر ایجاد و حفظ تعامل بین دانشگاه و صنعت گفت: باید تعامل بین دانشگاه‌ها و صنعت شکل بگیرد که اگر این تعامل شکل بگیرد هم صنعت شکوفا می شود و هم دانشگاه‌های ما رشد می‌کنند.
عبادی زاده همچنین به اصل مهم توجه به بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: هر بیشتر به بخش خصوصی میدان بدهیم و آن را درگیر کنیم، رشد و پیشرفت کشور را در آینده شاهد خواهیم بود و بار مالی دولت کاهش پیدا می‌کند.
وی در ادامه سخنان خود با ابراز گله مندی از دولت بیان داشت: یکی از گله‌هایی که ما به دولت داریم اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در بخش اقتصاد مقاومتی است.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: در سیاست‌های کلی اقتصادی کشور که اسناد بالادستی کشور است، توجه به بخش خصوصی وجود دارد ولی متاسفانه در میدان عمل دولت‌ها تعلل می‌کنند و می‌خواهند از ابزارهایی که در دست دولت است از دست دولت خارج نشود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴