تاریخ انتشارسه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۰۴۵۱۲
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر نکنید که این تیم تراکتور نیست چرا که هواداران هر دو تیم با هم هستند.
۱
plusresetminus

به گزارش بلاغ،علیرضا بیرانوند در خصوص اتفاقات بازی با ماشین‌سازی گفت:اتفاق بدی برای من رخ داد من به هواداران پرسپولیس و کادر فنی تبریک می‌گویم شاید اگر بازی‌ها به پنالتی می‌رفت کار واقعا سخت می‌شد. ما خدا را شکر که با گل وحید امیری برنده شدیم.
وی ادامه داد:‌نمی‌شود یکسری حرف‌ها را زد اما من هر بار به اینجا می‌آیم اتفاقاتی رخ می‌دهد که همه شما می‌بینید و فیلم آن همه جا موجود است. من 5 بار این صحبت‌ها را شنیدم و اگر بخواهم بگویم چیزی نشنیدم دروغ گفته‌ام چرا که فیلم آن موجود است،‌اما ما می‌خواهیم هواداران لذت ببرند. پرسپولیس 7 بازیکن ملی‌پوش دارد و خیلی از مردم آرزو دارند این بازیکنان را نزدیک ببینند. این برای من عجیب است که از همان زمانی که می‌خواستم گرم کنم فحش‌های رکیک علیه من می‌دادند و تنها کاری که می‌توانستم انجام دهم این بود که همه تمرکزم روی بازی باشد و خدا را شکر که به تیمم کمک کردم.
بیرانوند خاطرنشان کرد: وقتی کمیته انضباطی تماشاگرانی را محروم می‌کند و در 12 ساعت آنها را می‌بخشد همین می‌شود. کار کمیته انضباطی خوب است و نشان داد که بازیکنان و هواداران پرسپولیس و استقلال را جریمه کند، اما وقتی شما هواداران یک تیم بزرگ را بعد از 10 ساعت می‌بخشید می‌بینید که خیالشان راحت می‌شود و می‌گویند که اگر باز هم محروم شویم ما را می‌بخشند و هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد.
وی افزود: این دو تیم صاحبش یک نفر است و فکر نکنید که این تیم تراکتور نیست چرا که هواداران هر دو تیم  با هم هستند. من به این تیم و هوادارانش احترام می‌گذارم. استقلال و پرسپولیس دولتی هستند و خصوصی نیستند و تراکتور و ماشین‌سازی هم مالکشان یک نفر است، اما در کل می‌گویم این هوادارانی که فحاشی کردند همان هواداران تراکتور هستند و اگر آن جریمه بخشیده نمی‌شد هواداران به خودشان می‌آمدند اما اگر حرفی نمی‌زنم به خاطر تیمم است که وارد حاشیه نشود اما از کمیته انضباطی می‌خواهم با آنها برخورد کند. همانطور که بازیکنان دو تیم بزرگ آسیا را دو تا سه هفته محروم می‌کنند خواهش می‌کنم که این تصمیم برای سایر تیم‌ها هم گرفته شود.
بیرانوند ادامه داد: هیچ وقت من در ورزشگاه آزادی چنین صحنه‌هایی را ندیدم، اولین بار است جایی می‌روم که هواداران تیم خودشان را تشویق نمی‌کنند و 101 دقیقه به ما توهین کردند. از دقیقه یک و حتی قبل از آغاز بازی به کلیه بازیکنان ما فحاشی کردند و به جای این کارها بهتر است تیم خودشان را تشویق کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما