از سواحل سبز شمال تا سواحل نقره فام کیش؛

شباهت سفرهای نوروزی هاشمی و روحانی!

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۰۴۵۱
حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان دیشب به صورت غیر رسمی وارد جزیره کیش شد.
۰
plusresetminus
شباهت سفرهای نوروزی هاشمی و روحانی!
به گزارش بلاغ حسن روحانی رئیس جمهور دیشب به صورت غیررسمی وارد این جزیره شد.
حسن روحانی در دهمین روز از سال ۹۳ به همراه خانواده در محل پاویون تشریفات منطقه آزاد کیش مستقر شدند.
 حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در اولین روز از تعطیلات نوروز خود در یک سفر غیرمنتظره به مازندران  سفر کرده بود  و در پلاژساحلی فرح آباد در شهرستان ساری مستقر شد.
گفتنی است، نوروز امسال بسیاری از مسئولین دولتی برای گذراندن ایام تعطیلات خود به همراه خانواده و همراهان به مازندران سفر کردند.
بر پایه این خبر،علی اکبر ناطق نوری به اتفاق خانواده خود برای گذراندن تعطیلات نوروزی وارد نوشهر شد.
وزرای دولت تدبیر و امید رامسر را برای اقامت برگزیدند و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز بهمراه 20 نفر در کاخ کلاردشت مستقر بود.
آیت الله هاشمی بعد از سفر به شمال به همراه خانواده خود چند روز گذشته به کیش عزیمت کرد و هنوز در این جزیره اقامت دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
ستاره
عزیزم دولت درسایه همینه دیگه ..دقت کن باید همه چی مثل هم باشه ..هاشمی مچکریم!!
feedback
صدرا
رفته کیش تا دلداری به آبروی رفته هاشمی بده ... نه اینکه جلسه سخنرانیش رو بهم زدن..
feedback
.....
رهبر انقلاب در یادمان شهدای شرق کارون:با تنبلى و تن‌آسايى، هيچ ملتى نميتواند مقام شايسته‌اى را در ميان ملتهاى عالم يا در تاريخ پيدا كند. نوروز/ 93
feedback
بچه شیعه
دور دوم سفرهای تفریحی سیاحتی رییس جمهور آغاز شد !
در حالی که سرنوشت مرزبانان ایرانی در بند تروریست ها و حامیان منطقه ایشان کماکان نامعلوم است
و در شرایطی که کارشناسان و منابع اطلاعاتی از شروع موج جدید ناامنی ها و عملیات های تروریستی طراحی شده توسط عربستان سعودی علیه ایران خبر می دهند
و بازهم در شرایطی که مرحله دوم طرح بزرگ و حساس هدفمندی یارانه ها و البته انصراف کاملا از روی اختیار ! بخش زیادی از مردم از دریافت یارانه نقدی در حال کلید خوردن است !
پس از سفر به سمنان و شمال کشور ، از امروز دور دوم سفرهای تفریحی خانوادگی جناب رییس جمهور روحانی با پیوستن به خاندان هاشمی در کیش آغاز شد .
عالیجنابان به سلامت بادا ...
feedback
امیر
این روزها رسانه ها خبر تائیدشده ای را مبنی بر سفر غیرکاری رؤسای جمهورومجمع تشخیص همراه با اعوان وانصارشان به شمال کشوروبلافاصله به جزیره کیش را منتشر کردندبه حواشی این سفرها کاری نداریم امایقینا این دوشاگرد مکتب اهل بیت (ع ) دراین سفرهای غیر کاری از بیت المال استفاده نکردند چون آموخته ما از دین توسط همین اقایون درچنین مواردی استفاده از بیت المال حرام است واگر از کیسه خودشان رفتند درشرایط فعلی کشورکه رئیس جمهور درگزارشات خود مطرح میکنند برای کسانی که در کسوت ومسند این حضرات هستند هم اصراف است. ودهن کجی به مردم واقتصاد مقاومتی ومدیریت جهادی.

امابحث دیگر این روزها اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه هاست که رئیس جمهور طی چند مرحله از مردم درخواست کردند که حتی کسانی که نیاز دارند سعی کنند فرم درخواست را پر نکنند کسانی که نیاز ندارند و پرکنند جریمه هم میشوند مبنارا هم درامد نانوشته افراد قراردادندکه یقینا بغیراز قشر حقوق بگیر هیچ آماری ازدر امد افراد در دستشان نیست .

من تا دیروز تصمیم داشتم فرم پرنکنم اما امروز به این نتیچه رسیدم که یقینا درآمد من در سال را اگر هیچ هزینه ای نداشته باشم هیچ غذائی نخورم پول آب وبرق وگاز وتلفن و هم مجانی باشد نمی توانم با خانواده به کیش بروم پس مستحق دریافت یارنه هستم براساس حقوق شهروندی وحتما فرم پرمیکنم واگر بخواهند جریمه ام کنند به دفتراتحادیه اروپا که برای حقوق بشر البته از نوع غربی اش دارد در ایران براساس سفر خانم اشتون راه اندازی می شودشکایت خواهم کرد ورئیس جمهور حقوقدانم یقینا ازحقوق شهروندی ام دفاع خواهند کرد .

پس بهتر است اعلام کنیم هرکسی که امور زندگی اش به گونه ای پیش می رود که در سال توان حداقل یه سفر هم زمان به شمال وکیش با خانواده را ندارد ،فرم یارانه پرکند
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴