تاریخ انتشاريکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۴۰۴۴۰۳
معاون ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اعلام کرد: امروز همزمان با روز پاسداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، مراسم رونمایی از ۲۰۰ عنوان کتاب خاطرات و سرگذشت دوران دفاع مقدس در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،مهدی فاطمی، معاون ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: دفاع مقدس مخزنی است از اندیشه‌ها و ایده‌هایی که باید به بطن جامعه آمده تا کارآمد و مفید برای نسل امروز و فردایمان باشد. مکتوب کردن خاطرات، تجارب و داشته‌های دلاورمردان آن دوران وظیفه‌ای سنگین بر عهده دست اندرکاران فعلی است. 
وی ابراز داشت: براساس برنامه‌ریزی سال ۹۸ که دستیابی به بیش از ۱۰۰۰ اثر مکتوب دفاع مقدس مدنظر بوده است، از این رو مرحله اولیه رونمایی از آثار تولید شده استان‌ها در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
فاطمی در توضیح بیشتر با بیان اینکه امروز مصادف با آخرین روز هفته دفاع مقدس و روز پاسداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، رونمایی از ۲۰۰ عنوان کتاب خاطرات و سرگذشت دوران دفاع در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود، عنوان داشت: این رونمایی بخشی از فعالیت استان‌ها و مرکز در عرصه نگارش و تولید آثار مکتوب است که امروز صورت می‌گیرد در صورتی که فعالیت استان‌ها و ادارات کل در سطح کشور نشان می‌دهد تعداد اثر آماده انتشار در سطح حوزه نشر بیش از این عدد است.
معاون ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس افزود: آثاری که امروز رونمایی می‌شود، بخش عمده‌ای از آن در حال چاپ و توزیع در سطح جامعه مخاطب است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴