تاریخ انتشاريکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۰۴۳۹۵
سرپرست دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد در اعتبارات جدیدی که به فدراسیون‌ها تخصیص می یابد فوتبال هم سهم خواهد داشت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک درباره پرداخت بودجه به فدراسیون های ورزشی گفت: در چند روز آینده قرار است بودجه به فدراسیون ها پرداخت شود. شنبه هفته آینده مبلغ بودجه معلوم می شود.

وی درباره اینکه آیا به فوتبال هم واریزی خواهید داشت، تصریح کرد: ما به همه فدراسیون ها بودجه می دهیم. فوتبال هم بر اساس میزانی که دوره قبل داشته بودجه ای کمتر از آن نخواهد گرفت. فدراسیون فوتبال درآمدزاست اما بر حسب مورد به این فدراسیون به خاطر تیم امید پرداختی خواهیم داشت.

سعیدی افزود: ۸۰ درصد بودجه سال قبل و ۷۰ درصد مصوب امسال به فدراسیون ها بودجه داده ایم. چون سال قبل از المپیک هستیم و این نگاه حمایتی به فدراسیون ها وجود دارد، تلاش این است ۲۰ درصد دیگر به فدراسیون ها واریز شود. به فوتبال هم بودجه داده خواهد شد.

خزانه دار کمیته ملی المپیک درباره اینکه آیا در خصوص نتایج تیم فوتبال امید با تاج یا مجیری جلسه ای خواهید داشت، تصریح کرد: با تاج فعلا برنامه ای برای برگزاری جلسه نداریم. البته وضعیت ناراحت کننده نیست. دیدارهای دوستانه ای که تیم ملی داشته شاید دلسوزان فوتبال را نگران کرده اما باید به مربیان فرصت داد. ایران در مسابقات مقدماتی المپیک گروه سختی است. کره، چین و ازبکستان حریفان سختی دارد. کار ما سخت است اما فوتبال ما هم در آسیا مطرح است و امیدوار هستیم به المپیک برسیم. تلاش این است با این فضای حمایتی جلو برویم.

سعیدی درباره تصویب اساسنامه کمیته گفت: بر اساس صحبتی که رئیس کمیته داشت فکر می کنم در یکی دو جلسه آینده هیات وزیران اساسنامه تصویب می شود.

وی همچنین درباره بازیهای ساحلی عنوان کرد: کاروان نهایی شده و اعزام در ۴ رشته صورت می گیرد. در فوتبال، کاراته، سنگ نوردی و کشتی اعزام خواهیم داشت. تعداد کشورها این دوره زیاد و رقابت سخت است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴