کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در هفته دفاع مقدس انجام شد

اجرای طرح ویزیت رایگان در آمل/ ارائه خدمات درمانی به مناطق محروم از ماه آینده

7 مهر 1398 ساعت 14:14

مدیر بهداشت و درمان ناحیه مقاومت بسیج آمل از برپایی طرح ویزیت رایگان در امامزاده ابراهیم به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور تیم دندان پزشکان و پزشکان عمومی و با ارائه خدمات دارویی به صورت رایگان خبر داد.


مهدی فرامرزی درمورد طرح ویزیت رایگان در امامزاده ابراهیم در گفت وگو با خبرنگار بلاغ گفت: این طرح به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور تیم دندان پزشکی و پزشکان عمومی برای ارائه خدمات و دریافت دارو به صورت رایگان به همشهریان عزیز ایجاد شده است و علاوه بر امامزاده ابراهیم این طرح در درمانگاه شهید رجایی از اولین روز هفته دفاع مقدس به ارائه خدماتی از جمله ویزیت رایگان ، تزریقات و پانسمان می پردازد.

وی به خدمات ارائه شده در این طرح  اشاره کرد وافزود: در این طرح 197بیمار جهت مراجعه به پزشک عمومی و حدود160 بیمار برای دریافت خدمات دندان پزشکی به این مجموعه مراجعه کردند.

مدیر بهداشت و درمان ناحیه مقاومت بسیج آمل با بیان اینکه در این طرح افراد به صورت سرپایی ویزیت می‌شوند، تصریح کرد: در صورت نیاز به ارائه خدمات بیشتر به همراه بن تخفیف 20%  به درمانگاه شهید رجایی ارجاع داده می شوند.

این مسئول از برنامه های آتی این مجموعه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: طرح ویزیت و تحویل داروی رایگان در منطقه آسیب پذیر امت آباد اجرا می شود .

فرامرزی با بیان اینکه طی همکاری درمانگاه شهید رجایی با موسسه طلوع مهرورزان عنوان کرد: هر ماه یک بار ویزیت و تحویل داروی رایگان به همراه پزشکان عمومی و متخصصان ریه ، مغز و اعصاب ، قلب ، داخلی ، کادر کامل دندان پزشکی ، چشم پزشکی و به همراه خدمات سنوگرافی و نوار قلب در مناطق محروم ارائه می‌شود.

وی در پایان به ارائه خدمات رایگان در ماه آتی اشاره کرد و گفت: یکشنبه مورخ پنجم آبان ماه در منطقه مصیبتان نیز این خدمات ارائه می شود تا همشهریانمان از این خدمات بهره مند شوند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 404382

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/404382/اجرای-طرح-ویزیت-رایگان-آمل-ارائه-خدمات-درمانی-مناطق-محروم-ماه-آینده

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com