تاریخ انتشارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۴۰۴۳۴۱
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: ۸۲۵ پروژه بسیج سازندگی سپاه در یک ماه گذشته در استان به اتمام رسید.
۰
plusresetminus
بهره‌برداری از ۸۲۵ پروژه بسیج سازندگی در شهریورماه/۳۰۰ خانه سیل‌زده قبل از ماه رمضان بازسازی شد
به گزارش بلاغ، سردار محمد حسین بابایی در افتتاح خانه محرومین و بهره برداری از 103 پروژه  بسیج سازندگی در بابل، با اشاره به اینکه این شهرستان در ماه گذشته بیشترین پروژه‌ها را به پایان رسانده است، اظهار کرد:  ۸۲۵ پروژه بسیج سازندگی سپاه در یک ماه گذشته به اتمام رسید.

وی به افتتاح ۶۵۸ پروژه از 23 شهریور ماه تا به امروز و در هفته دفع مقدس خبر داد و گفت: این پروژه‌ها به مدت ۶ روز شامل ساخت خانه محرومین و سیل زدگان، افتتاح زیارتگاه مزار شهید، تشکیل صندوق‌های اشتغالزای محله محور و ...در شهر‌های استان به بهره برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه این شهرستان در ساخت خانه زلزله زدگان در سرپل ذهاب خوش درخشید، افزود: در سیل اخیر مازندران هم با کمک‌های مردم و گروه‌های جهادی روحانی، دانشجویی ،محلات و دانش آموزی بدون پشتوانه دولتی ۳۰۰ خانه قبل از ماه مبارک رمضان تعمیر، مرمت و بازسازی شد.

بابایی در ادامه سخنان خود با تاکید براینکه کار سپاه در بخش محرومیت زدایی همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: در شان جمهوری اسلامی نیست که مستضعفی در آن دیده شود لذا باید به سمت شناسایی ضعفا ومحرومین رفت.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به حقوق‌های نجومی و صاحبان و مالکان خانه‌های ۷۰۰ میلیاردی در کشور، گفت: حرکت‌های خوبی برای جمع کردن فساد در کشور ایجاد شده و عزم نظام  هم بر این است.

بابایی حضور مردم در کنار نیرو‌های مسلح در بخش‌های نظامی را مهم دانست و اظهار کرد:اگر تا به امروز دشمن علیه نظام اسلامی اقدام نظامی نکرده است شک نکنید به خاطر حضور مردم و حمایت از ولایت فقیه بوده و هست.

این مسئول یکی از کارکرد‌های مهم نظام جمهوری اسلامی را تشکیل بسیج مردمی خواند و با بیان اینکه دولت‌ها در طول انقلاب زحمت‌های زیادی کشیدند، اما به خاطر برخی سیاست گذاری‌ها محرومیت به کلی از جامعه رفع نشد، افزود:امروز با کمک مسئولان با انگیزه انقلابی و با کمک خود مردم، در تلاش هستیم تا محرومیت‌ها را کاهش بدهیم.

بابایی با اشاره به اینکه محوریت کار سپاه و بسیج، پای کار آوردن مردم و اعتماد به آنهاست، گفت: با وجود رهبر معظم انقلاب و با همت همگانی در جنگ اقتصادی که دشمن به کشور تحمیل کرده است سربلند بیرون خواهیم آمد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما