پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تراکتور با گلچین مربی و بازیکنان خوب یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،علی باغمیشه، پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، پیرامون برد این تیم مقابل سایپا و کسب جایگاه دوم سرخپوشان تبریزی در جدول رده‌بندی به خبرنگار برنا گفت: امسال تراکتورسازی بسیار بهتر از قبل شده است و امیدوارم در پایان فصل تیم پاداش بازی‌های خوب خود را بگیرد. در فصل جاری با آمدن مصطفی دنیزلی که یک مربی کاربلد و آشنا فوتبال ایران است تراکتور توانست در رقابت‌های لیگ بدرخشد. خوشبختانه همه بازیکنان با نظر دنیزلی خریداری شده‌اند و من معتقدم تیمی که گلچینی از از مربیان خوب و بازیکنان با کیفیت فنی بالا دارد بی‌تردید یکی از مدعیان قهرمانی است.
وی افزود: من معتقدم پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان جزو مدعیان اصلی قهرمانی هستند، البته پدیده را هم نمی‌توان فراموش کرد. پرسپولیس و تراکتور ستاره‌های بیشتری دارند. تراکتور علاوه بر جوانان خوب از ملی‌پوشان با تجربه و ارزشمندی مانند دژاگه و شجاعی نیز بهره می‌برد.
 مهاجم اسبق پرسپولیس درباره عدم گلزنی جونیور و علیپور هم عنوان کرد: باید بپذیریم در فوتبال روز دنیا این موضوع که مهاجم در هر بازی حتماً باید گل بزند مطرح نیست و می‌بینیم هافبک‌ها و مدافعان نیز در گلزنی تیم‌ها سهم شایانی دارند. البته نباید فراموش کنیم که درخشش مهاجمان شش‌دانگ همچنان سر جای خودش است. جونیور برزیلی بر اساس آنچه که من شنیده‌ام در سرزنی بازیکن خوبی است و باید به او زمان بدهیم تا بیشتر بتواند با سیستم تیم هماهنگ شود. ضمن اینکه علیپور نیز فشار روحی زیادی دارد، فکر می‌کنم به زودی او نیز روند گلزنی خود را آغاز خواهد کرد.
باغمیشه در پایان درباره اینکه طرفدار تراکتور است یا پرسپولیس؟ اظهار داشت: من فوتبال خود را مدیون تراکتورسازی هستم و پیشرفت بعد آن را مدیون پرسپولیس. زمانی بسیاری از هواداران تراکتور طرفدار پرسپولیس بودند و فراموش نکنیم که هدف از برگزاری لیگ همبستگی و ارتقاء فوتبال ملی است. خیلی دوست دارم روزی تمام این فعالیت‌ها و مشکلاتی که مربوط به درگیری لفظی طرفداران است تمام شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴