تاریخ انتشارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۰۴۳۰۰
یک شرکت چینی از تولید پهپاد جدیدی به نام تایفون اچ 3 خبر داده که از دوربین حرفه ای یون ال 1 پرو برای عکاسی و فیلم برداری حرفه ای برخوردار است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،به نقل از نیواطلس، پهپاد جدید شرکت چینی Yuneec با همکاری شرکت آلمانی Leica Camera AG تولید شده که در زمینه تولید انواع سخت افزارهای مورد استفاده برای عکاسی فعالیت می کند.
این اولین بار است که این دو شرکت چینی و آلمانی برای تولید یک پهپاد عکاسی و فیلم برداری با یکدیگر همکاری کرده اند. دوربین ION L1 Pro یک دوربین یک اینچی و 20 مگاپیکسلی مجهز به حسگر CMOS بوده و به طور ویژه برای عکاسی و فیلم برداری هوایی طراحی شده است.

 
یک لنز 23 میلی متری F2.8 با عمق میدانی 91 درصدی و حساسیت نوری ISO100-6,400 ، قابلیت فیلم برداری ویدئویی با دقت 4K (4096 در 2160 پیکسل) و توان حداکثر 60 فریم در ثانیه از جمله دیگر نقاط مثبت این دوربین است.
پهپاد مذکور دارای موتوری 730 کیلوواتی است و برای سه حالت پرواز تعقیب سوژه، چرخش دایره ای و سفر خطی خودکار برنامه ریزی شده و باتری 5250 میلی آمپری آن بعد از یک بار شارژ برای 25 دقیقه پرواز قابل استفاده است. حداکثر ارتفاع این پهپاد 500 متر و حداکثر سرعت آن 20 متر در ثانیه است. وزن این پهپاد با دوربین و باتری به 2 کیلوگرم می رسد.
کنترل Typhoon H3 با یک سیستم کنترلی اندرویدی با نمایشگر 7 اینچی و به صورت بی سیم صورت می گیرد که دقت آن 720 پیکسل بوده و برد آن به دو کیلومتر می رسد. زمان عرضه و قیمت این محصول هنوز مشخص نیست.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴