تاریخ انتشارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۰۴۲۹۷
دبیر هفتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج از ارسال بیش از یک‌هزار نفر با ۱۶۳۰ داستان توسط هزار و 14 نویسنده از سراسر کشور در هفتمین دوره این جشنواره ادبی خبر داد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،محمد بادپر در گفت‌وگو با خبرنگاردر جهرم با بیان اینکه سلامت جشنواره و دوری از هرگونه اعمال‌نظر شخصی بوسیله‌ برگزارگنندگان نارنج مهم‌ترین اصل در این جایزه‌ ادبی است اظهار داشت: در این هفت دوره، خود داستان تنها و مهمترین ملاک انتخاب ما بوده است.
وی با اعلام اینکه در این دوره نیز علاوه بر شرکت نویسندگانی از تمام استان‌های کشور، نویسندگان فارسی‌زبان مقیم در ۱۵ کشور؛ افغانستان، امارات متحده‌ عربی، قطر، ترکیه، هلند، بلژیک، سوئد، اتریش، مالزی، انگلیس، آلمان، ایتالیا، چک، کانادا و امریکا نیز برای ما داستان ارسال کرده‌اند افزود: خوشحالیم که جایزه‌ی ادبی نارنج علی‌رغم حمایت بوسیله‌ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و جهرم و مسئولان محترم شهرستان، هم‌چنان مستقل بودن خود را حفظ کرده است.
دبیر این دوسالانه با بیان اینکه شرکت‌کنندگان با مراجعه به سایت «داستان نارنج» به نشانی www.dastannaranj.ir می‌توانند نسبت به مشاهده‌ی اسامی خود که در این سایت قرار داده شد اقدام کنند متذکر شد: شهرهای تهران با ۲۶۱، شیراز با ۵۸، اصفهان با ۴۵، مشهد با ۳۷، کرج با ۲۹ و جهرم با ۲۶ نفر به ترتیب بیشترین تعداد شرکت‌کننده در این دوره را به خود اختصاص دادند.
بادپر زمان اعلام نتایج مرحله‌ اول داوری را اول آبان‌ماه اعلام و یادآور شد: برگزیدگان نهایی نیز در اختتامیه‌ی هفتمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج که اواخر آذرماه در تالار فردوسی اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم برگزار می‌شود معرفی خواهند شد.
گفتنی است هفتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج به‌وسیله‌ی انجمن اهل قلم شهرستان جهرم، کارگاه داستان باران، موسسه‌ی فرهنگی هنری نارنج و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم و سایر مسئولین و نهادهای شهرستان جهرم برگزار می‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲