تاریخ انتشارجمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۰۴۲۴۰
تیم فوتسال مس سونگون تبریز برای قهرمانی نیم فصل لیگ برتر فوتسال تنها به کسب 5امتیاز از 4 بازی عقب افتاده خود نیاز دارد‌.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،مسابقات نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال هفته گذشته به پایان رسید ولی نارنجی‌پوشان تبریزی که به علت حضور در مسابقات فوتسال باشگاه‌های آسیا و سپس مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان که هر دو در تایلند برگزار شد، 4 بازی عقب افتاده دارند.
مس سونگون با 19 امتیاز پیش از دیدارهای عقب افتاده در رده ی پنجم قرار دارد و گیتی‌پسند اصفهان، سن ایچ ساوه و فرش آرا همگی با 23 امتیاز اول تا سوم هستند و مس سونگون می‌تواند با کسب تنها 5 امتیاز از 12 ممکن قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال شود.
نارنجی‌پوشان حتی می‌توانند با 4 تساوی که 12 گل  زده داشته باشد  قهرمان نیم فصل خواهند بود‌.
نماینده تبریز به ترتیب با حفاری اهواز و سوهان قم بازی های هفته هفتم و نهم خود را در تاریخ 8 و 12 مهر در سالن پورشریفی تبریز برگزار می کند و سپس 2 بازی خارج از خانه خود را در هفته هشتم و دهم مقابل آذرخش بندرعباس و مقاومت البرز در تاریخ 19 و 23 مهر برگزار می‌کند.
نکته جالب لیگ برتر فوتسال نیمه تمام ماندن بازی حفاری با سوهان قم است که در صورت اعطای 3 امتیاز این بازی به هر یک از 2 تیم و کسب پیروزی این تیم مقابل مس سونگون یکی از دو تیم حفاری و سوهان که هر دو با 18 امتیاز در رده‌ی هفتم و هشتم قرار دارند می‌توانند با یک اشتباه مس سونگون قهرمان نیم فصل شوند.
علی افضل در 3 بازی اخیر مس سونگون که هدایت این تیم را برعهده گرفته است توانسته آمار فوق العاده‌ی ‌‌9 امتیاز را ثبت کند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴