تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
کد مطلب : ۴۰۴۲۰۸
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما از اروپایی‌ها چیزی جز مشکل و تجاوز و وحشی‌گری ندیدیم، گفت: دفاع مقدس آغازی بر پایان وحشی‌گری‌ها و تحقیر و چپاول غرب است.
۰
plusresetminus
چیزی جز غارت و وحشی‌گری از اروپایی‌ها ندیدیم/برخی با نادانی حذف نام شهید از کوچه‌ها دل مردم را آزرده کردند
به گزارش بلاغ، سردار غلامرضا سلیمانی در سیزدهمین یادواره سرداران و 800 شهید شهرستان بهشهر و پنجمین سالگرد آیت‌الله سید صابر جباری نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه فقید بهشهر اظهار کرد: یادواره 800 شهید انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، سالگرد ایت الله جباری امام جمعه فقید بهشهر و شهادت آیت الله هاشمی‌نژاد است و باید در بزرگداشت آن تلاش کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی از تحولات بزرگ در تاریخ بشریت است که پس از قرن ها مبارزه و تحمل مشکلات با میدان‌داری ملت و رهبری امام به پیروزی رسید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ساقط شدن رژیم پهلوی به‌عنوان سردمدار منافع آمریکا یک حادثه کوچک نبود.

سردار سلیمانی افزود: انقلاب اسلامی و استقرار آن حادثه‌ای بزرگ و تاثیرگذار بود و تحولات چهل سال گذشته در دنیا و آسیا متاثر از پدیده انقلاب اسلامی است.

وی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی بخشی در همان سال‌های اول پیروزی به منصه ظهور رسید اما بخشی از آن پیروزی‌ها که راهبردی و استراتژیک بود، زمان نیاز داشت تا آثار عملیاتی آنها را مشاهده کنیم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز که 40 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و وارد چله دوم این انقلاب شکوهمند شده‌ایم، بهتر می‌توانیم آن پیروزی‌های راهبردی را ببینیم.
 
سردار سلیمانی به دو نمونه از آن پیروزی‌ها اشاره کرد و ادامه داد: یکی از این پیروزی‌ها تغییر مفهوم قدرت در دنیا توسط امام راحل بود.
 
وی خاطرنشان کرد: امام راحل در انقلاب اسلامی با سلاح، تاکتیک‌ها و جنگ‌های نظامی به پیروزی نرسید بلکه با تکیه بر معنویت و اسلام ناب و با به میدان آوردن مردم عاشورایی و انقلابی ایران اسلامی توانست یک حکومتی را ساقط کند که در شرایط کاملا مقتدرانه‌ای به سر می‌برد. از لحاظ اقتصادی که رژیم پهلوی روزانه 7 میلیون بشکه نفت استخراج می‌کرد و اولین صادرکننده نفت منطقه غرب آسیا بود و از لحاظ امنیتی هم که به ساواکِ جهنمی متکی بود.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه 60 هزار مستشار امریکایی در درون ارتش ما حضور داشتند، اظهار کرد: رژیم پهلوی تمام ابزارهای رسانه‌ای و فرهنگی لیبرالی را در اختیار داشت یعنی همه مولفه‌های قدرت در اختیار این رژیم بود.
 
این مسئول ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی معرفی‌کننده و تبیین‌کننده قدرت نرم به جهان، به رهبری امام راحل شناخته می‌شود و در مقابل چشمان ما و همه دنیا تغییر مفهوم قدرت کاملا مشاهد است.
 
سردار سلیمانی ادامه داد: دیگر بمب‌های اتمی، سلاح‌های راهبردی امریکایی‌ها و تجهیزات نظامی و گسترده ناتو در منطقه غرب آسیا کارایی خود را از دست داده است.
 
وی بیان کرد: مفهوم قدرت و تغییر هندسه قدرت از دیگر دستاوردهای انقلاب است که اکنون ما را به اوج رسانده است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اعلام اینکه روزگاری 60 هزار مستشار در انقلاب ما بود و پادگان و اسلحه خانه‌ها خالی شده و سربازخانه‌ها خالی از سرباز بود و آمادگی در کشور ما وجود نداشت، یادآور شد: شروع جنگ بعد از انقلاب، چالش بزرگی برای نظام نوپا بود و صدام مغرورانه در همان اوایل جنگ، نشست خبری با خبرنگاران را ناتمام گذاشت و گفت بقیه صحبت‌ها را در تهران خواهم داشت.
 
سردار سلیمانی گفت: نبرد فرزندان ما در جبهه‌های حق علیه باطل و دفاع جانانه و ایجاد وحدت در میدان نبرد در عملیات‌های مختلف بیانگر اراده ملت ما و اطاعت از رهبری است که در فاصله 9 ماه نیروهای صدام، منهدم شدند.
 
وی یادآور شد: آمریکایی‌ها در هیچ صحنه‌ای موفقیت بدست نیاوردند و در گام دوم انقلاب و در چهل سال پیش رو پیروزی‌های بیشتری در انتظار ما و شکست‌های بیشتری در انتظار آمریکا است. ما براساس مدیریت ولایی حرکت می‌کنیم.
 
سردار سلیمانی با بیان اینکه امنیت ما بر مبنای پول و دلار نیست، خاطرنشان کرد: امنیت ما در گرو خون شهداست و با تجهیزات نظامی و امنیتی خدشه‌دار نمی‌شود.
 
وی ادامه داد: هر روز بر اقتدار و عظمت ما افزوده می‌شود و مشارکت گسترده مردم انقلابی و شرایط فرهنگی و برگزاری یادواره شهدا و راهپیمایی اربعین حادثه بزرگی برای انقلاب است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طلیعه شکل دهنده تمدن نوین اسلامی راهپیمایی اربعین است و قدرت فرهنگی ما در این مراسمات و مناسبت‌هاست.
 
وی با بیان اینکه ما از اروپایی ها جز مشکل و تجاوز و وحشی گری ندیدیم، تصریح کرد: دفاع مقدس آغازی بر پایان وحشی‌گری‌ها و تحقیر و چپاول غرب است.
 
سردار سلیمانی افزود: باید دلمان مطمئن باشد که شرایط خوبی داریم و باید شرایطی فراهم شود تا جوانانبهر صحنه‌های مختلف وارد شوند و از فرهنگ شهادت و ایثار و دفاع مقدس فاصله نگیرند.
 
وی گفت: تابلوی نام شهید، ایران را به دنیا معرفی کرد. برخی بر اثر نادانی و طینت ناپاک در بخش‌هایی با نام شهید برخورد کردند که دل مردم ما آزرده شد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:موضوع شهدا مهم است و این مراسم های شهدا تذکری است که بدانیم آنچه داریم از ایثار شهدا و خون آنان و آزادی آزادگان و خون شهدا و صبر خانواده شهداست و باید تمام توان متمرکز و در کنار مردم باشیم.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما