در همایش جهاد بی‌پایان سوادکوه عنوان شد

لزوم ترویج نقش و جایگاه زنان در دفاع مقدس

تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۴۰۴۱۸۲
دبیر همایش جهاد بی‌پایان شهرستان سوادکوه با اشاره به سخن امام راحل مبنی بر اینکه از دامن زن مرد به معراج می‌رود، بر اهمیت نقش زنان بویژه در زمان دفاع مقدس تأکید کرد.
۰
plusresetminus
لزوم ترویج نقش و جایگاه زنان در دفاع مقدس
به گزارش بلاغ، مرضیه بخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار ما در حاشیه برگزاری همایش جهاد بی‌پایان، هدف از برگزاری این همایش را زنده کردن یاد شهدا و مقابله با نیت شوم برای حذف نام شهدا از کوچه و خیابان‌ها برشمرد و افزود: امنیت امروز خود را مدیون رشادت و ایثار شهدا هستیم و افرادی که اکنون صاحب منصب هستند، منصبشان را مدیون خون شهدا و ایثار خانواده‌هایشان هستند.

وی با اشاره به سخن امام راحل مبنی بر اینکه از دامن زن مرد به معراج می‌رود، بر اهمیت نقش زنان بویژه در زمان دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: بانوان اگر همچون دوران دفاع مقدس باشند، باز هم می‌توانند جامعه را از شرایط بد اقتصادی و اجتماعی نجات دهند و کافی است که این نیت را در دل خود دوباره زنده کنند و همایش امروز تلنگری است برای یادآوری اینکه در آن زمان مادرانشان چه هدفی را دنبال کردند که به اینجا رسیدیم.

دبیر همایش جهاد بی‌پایان با اشاره به تجلیل از بانوانی که در هشت سال دفاع مقدس در پشت جبهه‌ها و در سنگر خانواده از رزمندگان حمایت می‌کردند، گفت: اگر این بانوان نبودند رزمندگان ما در جبهه نمی‌توانستند به این موفقیت‌ها دست یابند چرا که روحیه معنوی از آرامش موجود در خانواده بر می‌خیزد و آنها دلشان گرم بود که همسر، مادر و خواهرشان زینب‌وار از خانواده حمایت می‌کند و اکنون هم این روحیه در بانوان وجود دارد و نمونه آن همسران مدافع حرم هستند.

وی در پایان با تأکید بر تقویت هر چه بیشتر این روحیه معنویت و ایثار در بانوان امروز، گفت: امیدواریم غیرت و مردانگی جوانان امروز هم مانند جوانان دیروز باشد و بدانند که زن همچون الماسی است که با پوشش حجاب باید حفظ شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴