کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مجمع سالیانه باشگاه پرسپولیس برگزار شد؛ صورت‌های مالی سال گذشته و برنامه آینده بررسی شد

4 مهر 1398 ساعت 12:10

مجمع سالانه شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس، بعد از ظهرروز چهارشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و در جریان آن صورت‌های مالی سال گذشته، برنامه های آینده باشگاه و گزارش حسابرسان موشکافانه مورد بررسی قرار گرفت.



به گزارش بلاغ،به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مجمع سالیانه شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس، امروز به ریاست دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و با حضور جمشید تقی‌زاده، معاون پارلمانی  و مدیر کل حقوقی وزارت، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه در وزارتخانه برگزار شد.
در این جلسه‌، صورت‌های مالی و گزارش حسابرسان مربوط به سال مالی گذشته با دقت و موشکافانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و درباره بندهای مختلف آن، پرسش، پاسخ و تبادل نظر انجام شد. همچنین محمد حسن انصاریفرد گزارشی از برنامه های در دست اقدام، طرح های در حال پیگیری برای رفع مشکلات موجود و برنامه های آینده باشگاه و هیات مدیره ارایه کرد.
امروز چهارشنبه همچنین اعضای هیات مدیره و مدیرعامل، در نوبت صبح و در باشگاه تشکیل جلسه دادند. در جریان این جلسه آخرین بررسی روی صورت‌های مالی و حسابرسی صورت گرفت  تا آن را آماده ارایه در نشست مجمع نمایند. همچنین درباره حفظ دانشگاه پرسپولیس و رفع مسایل قانونی آن تبادل نظر و تصمیم گیری شد. هیات مدیره همچنین در نشست امروز به بحث و بررسی دیگر مسایل باشگاه در حوزه های مختلف پرداخت.
 


کد مطلب: 404165

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/404165/مجمع-سالیانه-باشگاه-پرسپولیس-برگزار-صورت-های-مالی-سال-گذشته-برنامه-آینده-بررسی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com