معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مردم شکایات خود از اپراتورهای تلفن همراه را به سامانه ۱۹۵ ثبت کنند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،حسین فلاح‌جوشقانی  در نشست خبری با خبرنگاران بر لزوم فراهم شدن زیرساخت‌های ارتباطی تاکید کرد و گفت: سازمان تنظیم مقررات، توسعه زیرساخت‌ها ارتباطی به شکل تلفن ثابت و همراه را دنبال می‌کند.
معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباط رادیویی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های ارتباطی در استان کهگیلویه و بویراحمد مناسب است، افزود: در برخی شهرها مشکلات زیرساختی وجود دارد و به دنبال مسیر جایگزین ارتباطی در تمام نقاط کشور هستیم.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مردم شکایات خود از اپراتورها را می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۵ ثبت کنند، گفت: مردم در صورتی که در حوزه اپراتور شکایت داشته باشند می‌توانند از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۹۵ و یا از طریق پورتال به همین شماره شکایت خود را ثبت کنند و اپراتورها موظف به رسیدگی هستند.
این مقام کشوری عنوان کرد: اگر اپراتورها به هر دلیل به شکایت رسیدگی نکنند سازمان تنظیم مقررات تا رفع مشکل شکایت مردم را پیگیری می‌کند.
فلاح‌جوشقانی با بیان اینکه عمده شکایت مردم از اپراتورها عدم پوشش جاده‌ای، کیفیت پایین، وضعیت تعرفه‌ها،  بسته‌های خریداری و پیامک‌های مزاحم است، گفت: سالانه بیش از ۶۰ هزار شکایت از اپراتورها از طریق سامانه ۱۹۵ ثبت می‌شود که ۹۰ درصد در زمان مقرر رسیدگی می‌شود.
معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است، گفت: بالغ بر ۱۴۰ کیلومتر جاده در کشور تحت پوشش تلفن همراه هستند که شاخص مناسبی به شمار می‌رود.
وی با اشاره به وضعیت پوشش تلفن همراه در جاده‌های کوهستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاخص پوشش تلفن همراه در جاده‌های این استان ۸۱ درصد است.
معاون وزیر در پاسخ به سوالی مبنی پیامک‌های مزاحم گفت: تمام تلاش سازمان تنظیم مقررات رسیدگی به پیامک‌های مزاحم است که یکی از راه‌های قطع پیامک‌های مزاحم شماره‌گیری *800# است و بلاک کردن شماره‌ها است.
 وی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر کار با وزیر  جوان گفت: کار با وزیر جوان سخت است اما جامعه نیاز به جوان‌‌ها دارد که از زمان حضور آذری جهرمی در وزارت ارتباطات توسعه خوبی شکل گرفته است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴