تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۰۴۰۹۳
دبیر فدراسیون تنیس ایران با اشاره به اینکه در نیمه دوم سال، فدراسیون تنیس خاکی جمهوری اسلامی ایران برای مسابقات«دیویس‌کاپ» برنامه‌ریزی می‌کند گفت: در این راستا اعضای تیم ملی را برای شرکت در این مسابقات انتخاب می‌کند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،کامیار کیمیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در ارومیه، با اشاره به اینکه در نیمه دوم سال، فدراسیون تنیس خاکی جمهوری اسلامی ایران برای مسابقات«دیویس‌کاپ» برنامه‌ریزی می‌کند اظهار کرد: در این راستا اعضای تیم ملی را برای شرکت در این مسابقات انتخاب می‌کند.
وی در ادامه تصریح کرد: آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه ظرفیت‌های بالایی در ورزش تنیس خاکی داشته و حتی استان‌های همجوار آن، نیز از ظرفیت و قابلیت‌های فراوانی در این رشته ورزشی برخوردار هستند.
دبیر فدراسیون تنیس ایران گفت: آذربایجان‌غربی نیز از بازیکنان بسیار قدرتمند و بااستعداد، زمین بازی خصوصی و مربیان خوبی برخوردار است.
وی تاکید کرد: بی‌شک در آذربایجان‌غربی می‌توان از ظرفیت آموزش و پرورش برای راه‌اندازی مینی‌تنیس استفاده کرده و به موفقیت رسید.
کیمیایی با اشاره به اینکه در سطح کشور بین 11 تا 12 هزار تنیس‌باز دارای بیمه ورزشی فعال هستند افزود: اما برآورد فدراسیون این است که بین 80 تا 100 هزار نفر حتی در مناطق محروم سطح کشور نیز این رشته ورزشی را دنبال می‌کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴