کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

داور بد نداریم

مهاجری: تیم‌ها تا هفته هشتم و نهم لیگ وضعیت‌شان مشخص نمی‌شود

2 مهر 1398 ساعت 23:47

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازی سخت و دشواری با تیم پارس جنوبی جم داریم و متاسفانه مشکلات اسکان تیم‌ها در شهر جم رفع نشده است.


به گزارش بلاغ، محمدرضا مهاجری امشب در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر پارس جنوبی، اظهار داشت: بازی سخت و دشواری با تیم فوتبال پارس جنوبی در شهر جم داریم و برای هر سه امتیاز پا به میدان مسابقه می‌گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه شهر جم مردم خوبی دارد افزود: مشکلات سخت‌افزاری این شهر رفع نشده و ما توقع داریم هر سال می‌آییم این مشکلات کمتر شود،‌ اما همچنان مشکل اسکان و هتل و سایر مشکلات وجود دارد. حیف است، امیدوارم مسئولان استانی این مشکل را برطرف کنند.

وی در خصوص اینکه تیمش در مصاف با تیم‌های انتهای جدولی نتیجه گرفته و به نظرش در ادامه فصل چه نتایجی کسب خواهد کرد،‌ گفت: فعلاً چهار هفته از لیگ برتر گذشته و این صحبت شما معیار درستی نیست. استقلال هم تا الآن فقط دو امتیاز گرفته است.

مهاجری ادامه داد: این معیار امتیاز خوبی نیست. تیم‌ها تا هفته هشتم و نهم لیگ وضعیت‌شان مشخص نمی‌شود. امسال به طور کلی بازی راحت نداریم و بازی‌ها سخت است. من می‌خواهم شاهین را مثال بزنم، تیم شاهین بوشهر که هفته قبل مقابل ما شکست خورد،‌ برابر شهرخودرو با وجود اینکه در دقایق ابتدایی اخراجی داد، اما تا لحظات پایانی به خوبی دفاع کرد.

وی در مورد استفاده از دو دروازه‌بان در تیمش به صورت نوبتی در هفته‌های گذشته، عنوان کرد: قطعاً من به دروازه‌بانانم ایمان داریم. ما تیم جوان و کم هزینه‌ای هستیم، اما همه چیز در فوتبال هزینه نیست. وقتی ما به جوان اعتقاد داریم، باید تاوان آن را هم بدهیم. شما دیدید محمدامین رضایی مقابل سایپا روز خوبی نداشت، اما ما از او حمایت کردیم و توانست اولین کلین‌شیت خود را هفته گذشته مقابل شاهین شهرداری بوشهر ثبت کند.

سرمربی نساجی در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه دیدار فردا یادآور شد: جذابیت فوتبال به همین است که قابل پیش‌بینی نیست، اما مسئله مهم این است که بدانیم از بازی چه می‌خواهیم. خدا را شکر بچه‌ها به لحاظ روانی آماده هستند و ما با وجود احترامی که برای پارس جنوبی قائلیم، ولی نیت‌مان کسب سه امتیاز است. اگر یادتان باشد من با پدیده هم به این شهر آمدم و خیلی خوب بازی کردیم. سال گذشته هم با ماشین‌سازی هر دو بازی را بردیم و قطعا فردا هم یکی از این بازی‌ها خواهد بود.

مهاجری درباره داوری‌های دیدارهای تیمش نیز گفت: من همیشه به داوری احترام گذاشتم و امیدوارم جامعه داوری موفق باشند. آن‌ها هم مشکلات خود را دارند ولی امیدوارم در بازی تمرکز داشته باشند. ما داور بد نداریم و قطعاً اگر تمرکز داشته باشند روز خوبی برای خودشان رقم خواهند زد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظرش تفاوت پارس جنوبی در زمان حضور مهدی تارتار در این تیم با اکنون که فراز کمالوند سرمربی این تیم است در چیست؟ عنوان کرد: فرقش این است که آن تارتار بود این کمالوند،‌ وگرنه پارس همان پارس است! هر مربی استراتژی خودش را دارد. تارتار اینجا هم زحمت خودش را کشید. هر مربی تفکر خودش را دارد. فرق در تفکرات است، اما ما از هر دو تفکر شناخت داریم.
سرمربی نساجی در پایان در مورد محرومان و مصدومان تیمش بیان کرد: ما محروم نداریم اما دو بازیکن‌مان آسیب‌دیدگی جزیی دارند که باید ببینیم وضعیت‌شان چطور می‌شود.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 404068

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/404068/مهاجری-تیم-ها-هفته-هشتم-نهم-لیگ-وضعیت-شان-مشخص-نمی-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com