دراولین روز سال تحصیلی و در اقدامی ستودنی

فرماندهان ناجا فرزندان شهدای فاطمیون را تا مدرسه همراهی کردند

تاریخ انتشارسه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۴۰۴۰۶۶
فرزندان شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون سال جدید تحصیلی را در حالی آغاز کردند که با اقدام ارزشمند پلیس تهران بزرگ، افسران پلیس در غیاب پدران شهید این کودکان، آنها را تا مدرسه همراهی کردند.
۰
plusresetminus
فرماندهان ناجا فرزندان شهدای فاطمیون را تا مدرسه همراهی کردند

به گزارش بلاغ، هر سال با آغاز مهرماه و شروع فصل تحصیل، دانش‌آموزان با بدرقه پدر و مادرانشان راهی مدرسه می‌شوند. اما فرزندان شهدا، در آغاز سال تحصیلی چشم به آسمان دارند تا پدرانشان که در ظاهر کنار آنها نیستند، قد و بالای فرزندانشان را نظاره کنند و دعای خیرشان بدرقه راه فرزندانشان شود.

امسال در اقدامی ارزشمند و قابل تحسین پلیس تهران بزرگ با محوریت پلیس راهور، فرزندان شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون را تا مدرسه همراهی کردند تا این فرزندان کمتر دلتنگ پدران آسمانی و قهرمانشان باشند.

سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مراسم بدرقه فرزندان شهدای مدافع حرم فاطمیون تا مدرسه که در اولین روز مهرماه برگزار شد، گفت: هر کدام از این فرزندان شهدا به همراه یکی از همکارانم به نیابت از پدر شهید آنها با خودرو به مدرسه رسانده می‌شوند.

این اقدام سربازان مدافع امنیت وطن در پاسداشت شهدای مدافع حرم که جان خود را برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و امنیت کشورمان فدا کردند لبخند خوشحالی را بر لبان یادگاران این شهدا نشاند.

همراهی فرزندان شهدا از منزل تا مدرسه با حضور فرمانده پلیس اصفهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز از اجرای طرح «با یادگاران» خبر داد و گفت: در این طرح همکاران من در سراسر استان به در منزل خانواده شهدا رفته و فرزندان آنها را با نهایت تکریم به محل تحصیل شان بردند و آنها را در طلیعه آغاز ماه مهر همراهی کردند.

سردار مهدی معصوم بیگی اظهارداشت: شهدا برای امنیت ما و مقابله با‌اشرار و سوداگران مرگ و حفظ مرزها و ارزش‌ها جان خود را فدا کردند تا امروز فرزندان ما در آرامش و آسایش به محل تحصیل خود بروند و بنابر این ما نیز وظیفه داریم که در خدمت فرزندان عزیز و بزرگوار آنها باشیم.

معصوم بیگی افزود: به همین منظور تصمیم گرفتیم که در روز اول مهر ماه که اکثر کودکان و نوجوانان با پدران خود به مدرسه می‌روند با فرزندان شهدا به مدرسه بیائیم و در مسیر منزل تا مدرسه آنها را همراهی کنیم تا جای خالی پدرانشان را کمتر حس کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، طرح «با یادگاران» با حضور سردار معصوم بیگی، از مقابل منزل شهید «محمود رفیعی» که سال گذشته در درگیری با سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود آغاز و فرمانده انتظامی استان اصفهان فرزند این شهید گرانقدر را با خودروی پلیس تا مدرسه همراهی کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴