تاریخ انتشارسه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۴۰۴۰۳۳
اساسنامه کمیته ملی المپیک که از سوی کمیسیون اجتماعی دولت مورد تصویب قرار گرفته و برای تایید و تصویب به هیات دولت ارسال شد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،اساسنامه کمیته ملی المپیک سال گذشته بعد از تصویب در هیات اجرایی و مجمع عمومی به کمیته بین المللی المپیک (IOC)ارسال شد. بهار امسال بود که این اساسنامه از سوی (IOC) مورد تایید قرار گرفت و به هیات دولت فرستاده شد.
اساسنامه کمیته با تغییرات مهم در انتخاب دبیرکل و خزانه‌دار به کمیسیون فرعی دولت رفت و سید عبدی افتخاری به عنوان نماینده کمیته در نشست های متعدد به سوال های مختلف پاسخ داد.
بعد از بررسی های مختلف در نهایت ایرادات ویرایشی به اساسنامه کمیته وارد شد که مسئولان کمیته با برطرف کردن ایرادات مطرح شده اساسنامه را بار دیگر به هیات دولت ارسال کردند.
با تأیید اساسنامه کمیته ملی المپیک در کمیسیون اجتماعی بالاخره این اساسنامه به هیات وزیران رفت و قرار است در نخستین نشست هیات دولت احتمالا چهارشنبه یا یکشنبه مورد بررسی و تصویب قرار بگیرد.
مهمترین تغییر اساسنامه مربوط به انتخاب دبیرکل و خزانه دار است به این صورت که این دو پست توسط رئیس کمیته معرفی می شوند و به تصویب هیات اجرایی می رسند. بر این اساس این دو پست از حق رای برخوردار نخواهند بود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷