کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حبیبی: با چند تغییر راهی انتخابی المپیک می شویم/ ناامید نیستیم

2 مهر 1398 ساعت 11:10

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: سرمایه‌گذاری کنونی ما روی جوانان است و به احتمال فراوان با چند تغییر راهی مسابقات شویم.



به گزارش بلاغ،علیرضا حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار درمورد آخرین شرایط تیم ملی هندبال ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: آخرین مرحله اردوی تیم ملی درحال برگزاری است. در این اردو 20 بازیکن مستعد و جوان ایرانی حضور دارند و لژیونرها غایب هستند. احتمالاً تنها یک یا دو لژیونر بتوانند ما را در مسابقات پیش‌رو همراهی کنند.
وی ادامه داد: ما چون این شرایط را پیش‌بینی کرده بودیم تصمیم گرفتیم از جوانان مستعد داخلی استفاده کنیم. سرمایه‌گذاری کنونی ما روی جوانان است و به احتمال فراوان با چند تغییر راهی مسابقات شویم. برخی از این نفرات نخستین حضور در تیم بزرگسالان را تجربه می‌کنند و به همین دلیل نیاز به بازی‌های تدارکاتی زیادی داریم.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی تیم‌های باشگاهی درگیری‌های خاص خود را دارند و تیم ملی جوانان هم به تازگی کار خود را آغاز کرده است. چند روز پیش از مسابقات اصلی یک بازی دوستانه با تیم ملی قطر خواهیم داشت که امیدوارم مفید باشد. این مسابقات تنها چند روز مانده به مسابقات اصلی برگزار خواهد شد و متاسفانه زمان زیادی برای رفع نواقص و یا ایجاد تغییر در ترکیب تیم نخواهیم داشت. 
حبیبی گفت: شرایط اردوها تاکنون بد نبود، اما ایده‌آل هم نبود. بازیکنان باید از همه نظر تامین باشند تا دغدغه‌ای غیر از تمرین نداشته باشند. با وجود تمام مشکلاتی که وجود دارد بازهم ملی‌پوشان انگیزه خود را حفظ کرده‌اند و قطعاً برای موفقیت تیم ملی خواهند جنگید. مهم این است که با تمام عشق و علاقه خود کار می‌کنند و امیدوارم موفق هم باشند.
وی ادامه داد: حریفان ما قطعاً مشکلاتی شبیه به ما ندارند، اما با این وجود ما ناامید نیستیم و با انگیزه وارد رقابت‌ها خواهیم شد. هدف اصلی ما رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان است که حدود دو ماه دیگر به میزبانی کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.
 


کد مطلب: 404032

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/404032/حبیبی-چند-تغییر-راهی-انتخابی-المپیک-می-شویم-ناامید-نیستیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com