تاریخ انتشارسه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۴۰۴۰۱۲
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خوداتکایی و مقاومت را یکی از درس‌های دفاع مقدس دانست.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،سردار مظاهر مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار در همدان اظهار کرد:‌ بعد از گذشت 39 سال از جنگ تحمیلی، هر چه زمان می‌گذرد بیشتر ارزش دفاع از خاک میهن اسلامی را متوجه می‌شویم.
وی با بیان اینکه رزمندگان در شرایط سخت و پشتیبانی همه‌جانبه استکبار از صدام به دفاع از خاک وطن برخاستند گفت:‌ مردم نیز در کنار نیروهای مسلح جانانه مقاومت کردند.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خوداتکایی و مقاومت را یکی از درس‌های دفاع مقدس دانست و افزود: در آن زمان که برای تهیه جزئی‌ترین تسهیلات و ادوات جنگی درمانده بودیم و حتی سیم خاردار هم به ما نمی‌دادند، اما امروزه به لطف خدا و فرهنگ ایثار و شهادت به قله‌ای از توانمندی‌ها و آمادگی‌های دفاعی رسیده‌ایم.
وی با بیان اینکه امروز نیز نسل جوان ما ضمن آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد، توجه به مقاومت را راهگشای امور دانست.
مجیدی ایران اسلامی را نماد مقاومت و الگویی برای دیگر کشورها دانست و افزود: تجربه ثابت کرده هرجا مقاومت کردیم پیروز شدیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص بیانیه «گام دوم انقلاب» گفت: کلیدواژه حضرت آقا در  این بیانیه استفاده از ظرفیت جوانان است که سپاه در این زمینه ورود کرده است.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به فعالیت جوانان در گروه‌های جهادی، عمرانی و برنامه‌های سلامت در مناطق محروم افزود: در حال حاضر گروه‌های جهادی به کار ساخت و ساز و تعمیر ساختمان‌های آسیب‌دیده از سیل مشغول‌اند.
وی گفت: برنامه‌ریزی شده 500 پروژه در همین رابطه در سطح استان تا قبل از فرارسیدن فصل سرما در اختیار مردم قرار گیرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴