کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل فرودگاه های مازندران:

موانع پروازی اطراف فرودگاه رامسر نباید بیشتر شود/افتتاح باند جدید فرودگاه در آذرماه امسال

2 مهر 1398 ساعت 7:48

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه مدیران فرودگاه تلاش کنند تا موانع اطراف فرودگاه اضافه نشود گفت: موانع پروازی فرودگاه رامسر سبب کاهش پروازها شده است.


به گزارش بلاغ، سعداله وطن خواه در آیین تودیع و معارفه رئیس  فرودگاه رامسر با بیان اینکه یکی از زیر ساخت های توسعه استان حمل و نقل هوایی است اظهار کرد: فلسفه فرودگاهی از فلسفه پروازی به شهر فرودگاهی تغییر کرده و رویکرد مردم به صنعت هوانوردی بیشتر شده است.

وی افزود: جهت ارتقای پروازها و توسعه زیر ساخت ها کارهایی انجام شد که توسعه سطح ایمنی پرواز و رفع موانع پروازی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه مدیران فرودگاه تلاش کنند تا موانع اطراف فرودگاه اضافه نشود تصریح کرد: موانع پروازی فرودگاه رامسر سبب کاهش پروازها شد و با رویکرد ناوبری هوایی و قول مسئولین شهرستانی تا آذر ماه باند جدید بهره برداری می شود.

این مسئول افزود: باند جدید با باند قدیم اختلاف ارتفاع دارد و کابل‌کشی باید انجام شود و شروع عملیات روشنایی باند و روند اصلاح خزش هواپیما در روزهای آتی انجام خواهد شد.

وطن خواه گفت: آموزشکده ملاصدرا بخشی از دغدغه برای موانع پروازی بوده و جهت بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر باید رفع موانع پروازی بخوبی عملیاتی شود.

وی افزود: مطالعه احداث ترمینال جدید در فرودگاه رامسر انجام میشود و با بهره برداری از باند جدید فرودگاه به جایگاه اصلی خود می رسد.

مدیر کل فرودگاه های مازندران تصریح کرد: فرودگاه با ترمینال فعلی دارای محدودیت است و کارکرد فرودگاه در استان مازندران بالا بوده که مدیران و کادر فرودگاه پرتلاش هستند.

وطن خواه افزود: کار کردن در فرودگاه سختی ها و دغدغه هایی دارد که در انظار دیده نمی شود.
 
محمد آزاد فرماندار رامسر نیز در این مراسم با بیان اینکه اقدامات در سالهای اخیر اقدامات زیر ساختی در حوزه های شهری و روستایی در بخش های مختلف انجام شده است گفت: فرودگاه با ظرفیت بالقوه در کار جمعی و تلاش مسئولان شرایط بهتری نسبت به گذشته و تفاوت های خوبی دارد.

وی افزود: در راستای توسعه باند جدید فرودگاه اقدامات بزرگی انجام شد و به جهت رفع موانع مختلف که طبیعی است باید بسترها و زیر ساخت های فنی آماده باشند. 

این مسئول با اشاره به اینکه بیش از ۹۸ درصد باند جدید آماده و به جهت موانع پروازی مهیا برای نشست هواپیما نبود خاطر نشان کرد: محدودیت باند قدیم سبب شده پروازها با یک نوع هواپیما در فرودگاه رامسر برقرار بوده و ارتقای باند جدید سبب توسعه پروازها خواهد شد.

آزاد گفت: دستور ویژه استاندار مازندران به معاونین استانداری، مدیر کل فرودگاه و فرماندار جهت بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر است.

وی تصریح کرد: در طول سال بیش از  میلیون نفر گردشگر وارد رامسر میشود که ۳۰۰ هزار نفر گردشگران خارجی بوده و باید از فرودگاه که ظرفیت بزرگ توسعه گردشگری است استفاده بهینه شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 404003

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/404003/موانع-پروازی-اطراف-فرودگاه-رامسر-نباید-بیشتر-شود-افتتاح-باند-جدید-آذرماه-امسال

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com