کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری: باید در تور ایران -آذربایجان حداکثر امتیازات را بگیریم

1 مهر 1398 ساعت 10:30

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: باید در تور ایران- آذربایجان حداکثر امتیاز را بگیریم و فاصله را برای کسب سهمیه بارقیبان کم کنیم.



به گزارش بلاغ،خسرو قمری در گفت‌وگو با خبرنگار ،‌درمورد شرایط حضور رکاب‌زنان ایران در تور ایران- آذربایجان اظهار داشت: در این مسابقات 610 امتیاز توزیع می‌شود که ما باید بتوانیم بیشترین امتیاز را جمع‌آ‌وری کنیم. در حال حاضر 670 امتیاز نسبت به کشور 32 رنکینگ جهانی برای کسب دو سهمیه عقب هستیم و اگر بتوانیم این اختلاف را جبران کنیم دو سهمیه‌مان قطعی می‌شود. 
وی ادامه داد: رکاب‌زنان قدرتمندی هم قرار است در این تور شرکت کرده و ما هم باید با آمادگی کامل حضور پیدا کنیم و بیشترین  امتیاز را جمع  کنیم. 
وی عنوان کرد: علاوه بر تور آذربایجان تیم‌های باشگاهی ما مانند سپاهان و امیدنیا در تورهای آسیایی شرکت می‌کنند و برای کسب سهمیه ایران امتیاز جمع می‌کنند. 
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری درمورد عدم دریافت ویزای انگلیس برای مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: با وجود پیگیری‌های زیادی که کردیم به ما ویزا ندادند البته رفتن به این رقابت‌ها با توجه به اینکه سطح بسیار بالایی دارد چندان برای تیم ملی ما مثمرثمر نمی‌شد و به جای آن می‌توانیم روی تورهای آسیایی که برای جمع‌آوری امتیازات خوب است تمرکز کنیم. 
وی درمورد استعفای مسئول کمیته جانبازان و معلولین گفت:  رئیس این کمیته در استان زنجان حضور داشت و با توجه به اینکه نمِ‌توانست زیاد در تهران باشد استعفای خودش را اعلام کرد و ما چند روز آینده مسئول جدید را انتخاب می‌کنیم. 
قمری درمورد وضعیت کمیته BMX  هم عنوان کرد: با توجه به اینکه این رشته المپیکی است باید فعال‌تر باشیم به همین دلیل فردی را انتخاب می‌کنیم که وقتش آزادتر باشد و بتواند در این رشته تحول ایجاد کند. 
 


کد مطلب: 403957

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/403957/رئیس-فدراسیون-دوچرخه-سواری-باید-تور-ایران-آذربایجان-حداکثر-امتیازات-بگیریم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com