تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۴۰۳۹۱۸
مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندورود با بیان اینکه بازی، زندگی بچه‌ها است، با زندگی بچه ها بازی نکنید، اظهار کرد: فضای مدرسه باید شاد باشد و اگر فضای شاد ایجاد نشود چیزی در ذهن بچه ها نمی‌ماند.
۰
plusresetminus
اولیای دانش‌آموزان با مدرسه هماهنگ باشند/مدرسه فضای شاد می‌خواهد
به گزارش بلاغ، با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندورود، معلمان، دانش آموزان و خانواده‌های آنها زنگ غنچه‌ها و شکوفه‌ها در مدرسه ابتدایی آرش و بهار آرزو جامخانه نواخته شد.

حسین‌علی علیجانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندورود در این مراسم با بیان اینکه بازی زندگی بچه‌ها است، با زندگی بچه ها بازی نکنید، اظهار کرد: فضای مدرسه باید شاد باشد و اگر فضای شاد ایجاد نشود چیزی در ذهن بچه ها نمی‌ماند.

علیجانی به اولیای دانش آموزان توصیه کرد: فرزندی تربیت کنید که دوگانگی شخصیتی پیدا نکند و باید با یک هدف در خانواده در راستای تربیت دانش آموز قدم بردارید و با مدرسه هماهنگ باشید.



وی با بیان اینکه تربیت به یک روز و ماه و سال ختم نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تربیت فرایندی است که ممکن است سال‌ها طول بکشد تا شخصیت او شکل بگیرد.

علیجانی با تاکید بر اینکه مسیر تربیت را با چشم و هم چشمی به سوی اشتباهات نبرید، افزود: اگر شما در خانه تربیت خوب نداشته باشید یعنی شما زندگی خود را از دست داده‌اید.

وی در پایان گفت: فرزندان سرمایه‌های شما خانواده‌ها هستند و باید در راستای رشد و ارتقا این سرمایه تلاش و آنها را برای ساختن آینده خوب آماده کنید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴