کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر خبر داد

اجرای ۴۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در رامسر/ ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی در همه میدان ها

30 شهريور 1398 ساعت 23:48

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر از اجرایی ۷۰ عنوان و بیش از ۴۰۰ برنامه محتوایی و ارزشمند در شهرستان رامسر به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.


محمدرضا خمسیه به مناسبت هفته دفاع مقدس در گفت‌و‌گویی با خبرنگار بلاغ، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس در جنگ تحمیلی یکی از صفحات پرارزش و گرانبهای تاریخ انقلاب اسلامی است که گرامی داشت و پرداختن به آن انتهایی ندارد.

وی افزود: زندگی، رفتار، منش و خاطرات پر فراز و نشیب رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی برای هر انسانی می تواند درس زندگی باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر بیان کرد: مهمترین درس دوران دفاع مقدس که می تواند سرلوحه کارها و افکار ما باشد مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویی و ظلم است.

این مسئول تصریح کرد: امروز دشمنان ما با چهره های اتو کشیده و دیپلماتیک در حال جنگ با مردم و انقلاب اسلامی هستند و هر روز با ایجاد تحریم های جدید و مدیریت افکار عمومی قصد ضربه به امنیت اجتماعی ما را دارند.

خمسیه تاکید کرد: مقاومت و ایستادگی دوران دفاع مقدس در برابر ظلم جبهه استکبار رمز پیروزی ما در شرایط فعلی خواهد بود.

وی یادآور شد: تلاش و کوشش جهادی مسئولان و خدمت‌رسانی ایثارگرانه به مردم باید سرلوحه کار همه مدیران دستگاه های شهرستانی باشد تا مطالبات و مشکلات مردمی رفع شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر با بیان اینکه ۷۰ عنوان و بیش از ۴۰۰ برنامه اجرایی توسط حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت، ادارات و بسیج اقشار را در عرصه های مختلف برای هفته دفاع مقدس در شهرستان رامسر پیش بینی کردیم خاطر نشان کرد: برنامه هایی همچون صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، نمایشگاه هفته دفاع مقدس، مراسم عهد با حسین توسط هیات رزمندگان اسلام، یادواره شهدا، زنگ انقلاب اسلامی در مدارس با حضور یادگاران دفاع مقدس، اردوهای جهادی، ویزیت رایگان، حضور عمومی رزمندگان و پاسداران در نماز جمعه، برگزاری مجمع یاد یاران با حضور رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، پیاده روی خانوادگی و برنامه های فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های مهمی هستند که برای هفته دفاع مقدس به انجام خواهد رسید.

این مسئول در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب بیان کرد: قطعاً اولویت برنامه ها و اجرائیات کارها را به کمک پیشکسوتان و با حضور فعال جوانان بسیجی پیش خواهیم برد تا بتوانیم نسل جدید و جوان با انگیزه انقلابی را در میدان های مختلف دارای تجربه کنیم.

خمسیه در پایان گفت: هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس متعلق به همه آحاد و اقشار مردم است و ما خادمان خانوادهای معظم شهدا و رزمندگان می کوشیم تا یاد آن دوران طلایی و پر محتوا را در جامعه بگسترانیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 403838

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/403838/اجرای-۴۰۰-برنامه-هفته-دفاع-مقدس-رامسر-ایستادگی-مقاومت-رمز-پیروزی-همه-میدان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com