تاریخ انتشارجمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۴۰۳۷۶۳
امام جمعه موقت زیراب نسبت به حذف نام شهید از تابلو خیابان‌ها موضع‌گیری کرد و گفت: نباید به این موضوع بی‌خیال بود، اگر امروز در مقابل حذف نام شهید کوتاه بیاییم فردا قبر شهید را از بین می‌برند.
۰
plusresetminus
نباید نسبت به حذف نام شهید از تابلوی خیابان‌ها بی‌خیال بود
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محسن قبادیان در خطبه‌های نماز جمعه به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: دفاع مقدس برایمان همیشه مقدس بود و هست، اما جریان های خاصی در جامعه است که می‌خواهند دفاع ۸ ساله را مبدل به جنگ بر سر قدرت کنند، درصورتی که از طرف ایران اینگونه نبود و حقیقتا دفاع کردیم.  

وی با اشاره به روایتی از امام سجاد علیه السلام داشتن بصیرت و بیداری را راهی برای مقابله با خطر استعمار دانست و افزود : وقتی از امام سجاد علیه السلام سوال کردند در مسیر مظلومیت اهل بیت کجا به شما سخت تر گذشت، سه مرتبه فرمودند شام، چرا که مردم شام بصیرت نداشتند و ولی زمان خود را نمی‌شناختند، ما باید مراقب خواب غفلت باشیم چرا که استعمار خطرناک است، در واقع یکی از دلایل روضه خوانی بیداری و توجه است. 

امام جمعه موقت زیراب به سخنان رهبر معظم انقلاب درمورد پیام ترامپ مبنی بر برکناری جان بولتون اشاره و تصریح کرد: حضرت آقا فرمودند مذاکره با آمریکا غیر خسارت محض معنای دیگری ندارد چرا که طرف مذاکره هدفی جز خسارت ندارد، اینکه ترامپ چنین پیامی داده است دنبال موضوعات دیگر است.  

قبادیان به عملیات شکست حصر آبادان و اتحاد ارتش و سپاه در این پیروزی اشاره و خاطر نشان کرد: پس از عزل بنی‌صدر بین ارتش و سپاه اتحاد و ارتباط ایجاد شد و نخستین عملیات مشترک آنان که منجر به پیروزی شد، عملیات شکست حصر آبادان بود.  

وی به روز جهانگردی اشاره و اظهار کرد : این مهم است که بتوانیم در بحث جذب گردشگر به شکل و مدل عقلانی و منطقی دست یابیم اما بعضی از طرح‌های گردشگری کاملا ضد مبانی اسلامی و مسائل اجتماعی است.  

امام جمعه موقت زیراب با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درمورد شهدا، نسبت به حذف نام شهید از تابلو خیابان ها موضع گیری و تاکید کرد: نباید به این موضوع بی‌خیال بود، اگر امروز در مقابل حذف نام شهید کوتاه بیاییم فردا قبر شهید را از بین می‌برند.   

قبادیان افزود: رهبر معظم انقلاب چند سال گذشته این خطرات را هشدار دادند و فرمودند عده‌ای می‌خواهند فرهنگ و نام شهادت را از میان جامعه ما بردارند.  

وی دعوت موکب داران عراقی به تهران را حرکت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در مقابل شیطنت‌های دشمن برشمرد و افزود: دعوت موکب داران عراقی پاسخی به شیطنت و حربه دشمن بود که از سال گذشته دشمن به دنبال ایجاد شکاف میان عرب و عجم است، این یعنی اثرگذاری قدرت اربعین و اربعین مقدمه ظهور هست و به هر نحوی در این مقدمه سازی مشارکت داشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴