تاریخ انتشارجمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۰۳۷۴۷
پرچم مزین به «لبیک یاحسین» به دست جوان خرمشهری بر بزرگترین قله ایران و بلندترین قله آتشفشانی آسیا به ارتفاع 5371 متر به اهتزاز درآمد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،جوان ورزشکار خرمشهری به مناسب ایام اربعین حسینی، پرچم مزین به «لبیک یا حسین» را به بالاترین نقطه ایران به اهتزاز درآورد.
سعید فکاری در رابطه با این اقدام شایسته خود، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: بنده به نمایندگی مردم شریف خوزستان به ویژه اهالی خرمشهر و در آستانه اربعین حسینی پرچم لبیک یا حسین را در قله دماوند بزرگترین قله ایران و بلندترین قله آتشفشانی آسیا به ارتفاع 5371 متر به اهتزاز درآوردم.
وی عنوان کرد: هدف بنده از این اقدام در این ایام، ترویج عشق و ایثار حسینی و ارسال پیام صلح و دوستی به تمام مردم جهان است.
این جوان خرمشهری در رابطه با اقدامات سابق خود، گفت: بنده چهار بار متوالی از جبهه غربی، شمال شرقی، جنوبی و شمالی صعود کردم. صعود بنده به دماوند مزین به ذکر و یاد شهدای مدافع حرم شهید عسکری‌فرد و شهید منیعات بود.
فکاری افزود: صعودهای بعدی به مناسب سالروز آزادسازی خرمشهر و هفته دفاع مقدس بود، سه ماه پیش نیز به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) قله5137متری آرارات در کشور ترکیه رو فتح و صعود کردم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴