کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز به‌کار مدرسه تخصصی سبک زندگی قرآنی شهید لزگی در ساری

29 شهريور 1398 ساعت 8:10

دبستان غیردولتی شهید احمد لزگی با هدف روش‌های نوین تدریس در حوزه سبک زندگی و مهارت‌های زندگی قرآنی با حضور مسئولان استانی و شهری در مرکز استان افتتاح شد.



به گزارش بلاغ،سعید قربانی در آئین افتتاحیه دبستان قرآنی شهید احمد لزگی با اشاره به شروع بکار این مدرسه تخصصی در مهرماه امسال ، اظهار کرد: این مدرسه و دبستان قرآنی با هدف برنامه‌ریزی در حوزه سبک زندگی و مهارت‌های قرآنی طراحی شده است و تمام تلاش این مجموعه در جهت تربیت قرآنی پایه‌ریزی شده است.
وی با اشاره به وجود معضلات و مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه، افزود: متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد گسترش آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستیم و این معضلات بخاطر دوری از سبک زندگی اسلامی و قرآنی است.
رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از زحمات مدیریت این دبستان قرآنی و مجموعه مربیان و فعالان قرآنی، تصریح کرد: فعالیت در مجموعه‌های قرآنی به ویژه حوزه تربیت قرآن توفیق بزرگی است که خدای متعال به این مجموعه و همه فعالان قرآنی نصیب کرده و باید قدر دان این امانت الهی بود و اخلاص مجموعه شهید احمد لزگی ستودنی است.
عضو شورای توسعه فعالیت قرآنی در ادامه سخنان خود توجه خانواده‌ها و اقبال به مجموعه‌های قرآنی را از سوی برخی والدین بسیار ارزشمند دانست و تاکید کرد: حوزه تربیت یکی از مهم ترین حوزه‌های امروز جامعه و دغدغه تربیتی برای والدین بسیار حائز اهمیت است و تربیت دینی تنها مسیر پیشرفت و تعالی انسان است که باید برای اینگونه مباحث هدفگذاری و برنامه‌ریزی کرد.
قربانی وجود دبستان‌های تخصصی قرآن کریم را در جامعه اسلامی ضروری دانست و بیان کرد: مجموعه دبستان قرآن کریم شهید احمد لزگی مبتکر روش‌های نوین تدریس در حوزه آموزش به ویژه حوزه آموزش قرآن کریم است و امیدواریم وجود اینگونه فعالیت‌ها در حوزه آموزش به کاهش آسیب‌های اجتماعی و دیگر معضلات و مشکلات جامعه کمک کند.
دبستان غیردولتی شهید احمد لزگی با هدف روش‌های نوین تدریس در حوزه سبک زندگی و مهارت‌های زندگی قرآنی با حضور مسئولان استانی و شهری در مرکز استان افتتاح شد.
 


کد مطلب: 403710

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/403710/آغاز-به-کار-مدرسه-تخصصی-سبک-زندگی-قرآنی-شهید-لزگی-ساری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com