تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
کد مطلب : ۴۰۳۶۹۸
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: باید مدافع حریم ولایت باشیم و یزید زمان خود را بشناسیم چون ما یا راه حق داریم یا راه باطل و بی‌طرف نداریم.
۰
plusresetminus
مدافع حریم ولایت باشیم/پیام شهدا ولایت‌مداری و ایستادگی است
به گزارش بلاغ، سردار محمدحسین بابایی در ششمین یادواره هفت شهید دهستان کوهدشت میاندورود در روستای سرتا با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: پیام شهدا برای ما دینداری و ولایت‌مداری بود.

وی با اشاره به اقدامات سپاه در محرومیت‌زدایی، بیان کرد: 500 واحد مسکن محرومین تحت پوشش کمیته امداد توسط سپاه مازندران ساخته شد و 493 واحد در حال ساخت است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه آنهایی که به صحرای کربلا آمدند و امام حسین (ع) و یارانش را به شهادت رساندند حافظ قرآن و به ظاهر مسلمان بودند، خاطرنشان کرد: اخیرا یک جریان مرموز به‌دنبال حذف نام شهید از کوچه و خیابان هستند و برای اینکار هم بهانه‌های واهی می‌آورند.

بابایی حرام‌خواری را یکی از عامل فرعی و بی‌بصیرتی و نشناختن امام زمان را عامل اصلی حادثه کربلا بیان کرد و افزود: آنهایی که امام حسین(ع) را کشتند صحابه بودند، سابقه سربازی در رکاب امام علی(ع) را داشتند اما برای مال دنیا سخنان خدا را نشنیدند.

وی تصریح کرد: عده‌ای دور پیامبر بودند ولی در سقیفه برخلاف دستور پیامبر عمل کردند و در انقلاب هم عده‌ای دور امام نشستند ولی بعد از فوت امام بر خلاف سخنان و راه امام عمل کردند.

بابایی تاکید کرد: کسانی که چهل سال با ایجاد جناح، حزب و گروه از ولی خدا اطاعت نکردند باید بدانند که اطاعت از ولی فقیه اطاعت از امام زمان است.

وی با بیان اینکه یکی از سخت‌ترین امتحان خدا از ما امتحان به ولایت است، گفت: برای اطاعت از ولی خدا باید از حب ریاست، حب نفس و شهوت بگذریم.

بابایی خاطرنشان کرد: باید مدافع حریم ولایت باشیم و یزید زمان خود را بشناسیم چون ما یا راه حق داریم یا راه باطل و بی‌طرف نداریم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه مردم ثابت کردند که به کمتر از ولایت قانع نیستند اما یک عده فضا را غبارآلود می‌کنند و باید مواظب بود، افزود: مگر رهبری نفرمودند که حقوق نجومی حرام است و باید برگشت داده شود، چرا شروط رهبری در برجام عمل نشد و یک عده سکوت کردند و یا اقدام مناسبی انجام ندادند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴