تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۰۳۶۵۹
مدیر موسسه مصاف ایرانیان گفت: ضرورت دارد در رسانه ملی رانت، بازی‌های سیاسی جناح‌ها، انواع تخلفات در زمینه اقتصادی به صورت شفاف برای مردم منعکس شود و مسوولان باید به این فرآیند توجه ویژه داشته باشند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،علی‌اکبر رائفی‌پور  در جمع مردم و مسوولان قروه در مسجد جامع این شهر، اظهار داشت: در نگاه رهبران شیعه هیچ موضوعی به اندازه تربیت مردم مهم نیست و نمونه آن در واقعه کربلا برای جهانیان به اثبات رسید.
این محقق و پژوهشگر علوم اجتماعی در ادامه اظهار داشت: جامعه اسلامی دارای دو رکن امام و ملت است بنابراین چنین جامعه‌ای نیاز به آگاهی ملت دارد چرا که امامان(ع) اهدافشان نیز برگرفته از چنین رسالتی بود.
رائفی‌پور در این جلسه مردمی اظهار داشت: تربیت جامعه باید بر اساس موازین الهی باشد و نمونه آن در جوامعی مانند جمهوری اسلامی به خوبی قابل مشاهده است.
وی در مورد اهداف کشورهای صهیونیستی گفت: ایران به جز اسرائیل با هیچ کشوری دشمنی ندارد و این کشور صهیونیستی همواره به دنبال عداوت با ایران است.
این محقق و پژوهشگر علوم اجتماعی ایران را خط قرمز اسرائیل دانست و افزود: هدف این کشور صهیونیستی خشن نشان دادن ایران در رسانه‌های مختلف است چرا که ایران بعنوان یکی از کشورهای مسلمان قدرتمند در تمام دنیا شناخته شده است و حامی حقوق اسلام بوده است. 
رائفی‌پور گفت: همواره جمهوری‌ اسلامی ایران توانسته در هر جای دنیا در مقابل حملات مستکبرانی مانند اسرائیل بایستد و این نشان از توان نظامی و قدرت کشور است.
وی در ادامه اذعان داشت: پیروزی در جنگل تحمیلی رژیم بعث عراق با ایران نشان از قدرت جمهوری اسلامی ایران دارد این در حالی است که اسرائیل با آن همه ادعا در توان نظامی تنها در جنگ‌های چند روزه موفق بوده است.
رائفی‌پور ادامه داد: آینده موفق ملت، نیازمند آگاهی مردم، افزایش هوش، زکاوت و دانایی در سطح گسترده است.
وی تصریح کرد: ضرورت دارد در رسانه ملی رانت، بازی‌های سیاسی جناح‌ها، انواع تخلفات در زمینه اقتصادی به صورت شفاف برای مردم منعکس شود و مسوولان باید به این فرآیند توجه ویژه داشته باشند.
رائفی‌پور اظهار داشت: قروه یک شهر شهیدپرور در کشور است و امنیت کنونی جامعه در نتیجه این رشادت‌ها و از خودگذشتگی چنین جوانان جان برکفی است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴