تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۰۳۶۵۴
رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اهمیت مددکاری گفت: قم در این زمینه موفق بوده و به عنوان یک کار ابتکاری مددجویانی که می‌خواهند به خانواده‌های تحت پوشش سرکشی کنند که سرپرست آنها زن است مددکار هم زن خواهد بود و این کار ابتکاری قم بسیار مورد استقبال بوده است و تلاش داریم در سایر استان‌ها هم این کار را توسعه دهیم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،سیدمرتضی بختیاری  در دیدار آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، با اشاره به حمایت‌های مراجع تقلید از کمک به سیل‌زدگان غرب کشور اظهار کرد: تمام تعمیرات مرتبط با ما به زودی تمام می‌شود و تا پایان امسال کل واحدهای احداثی تحویل صاحبان خواهد شد.
وی با بیان اینکه خیر و احسان و نیکوکاری کار ارزشمندی است که کمیته امداد در این زمینه با حمایت مراجع، علما و ائمه جمعه و جماعات اقدامات خوبی داشته است اظهار کرد: مراکز نیکوکاری را در مساجد با عنوان مسجد محوری با این نیت که کمک‌های مردم توسط اهل محل به نیازمندان داده شود، راه‌اندازی کرده‌ایم.
رئیس کمیته امداد امام خمینی با تاکید بر اینکه 68 هزار دانشجو و 365 هزار دانش‌آموز مددجو زیر پوشش داریم خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای باشد که خروجی این دانش‌جویان و دانش‌آموزان سرباز نظام باشند و بیش از 30 درصد دانشجویان طلبه هم هستند که بسیار بااستعداد و خوش‌فکر هستند.
وی با بیان اینکه در دوره آقای فتاح خدمات بزرگی انجام گرفته است افزود: در طول 40 سال‌ گذشته خدمات بزرگی به مردم ارائه شده است؛ یکی از مسائلی که مورد توجه مراجع تقلید بوده تکریم خدمت گیرنده بوده و در حال حاضر مستمری مددجو به هیچ عنوان حضوری پرداخت نمی‌شود و مستقیما مستمری به حساب آنها واریز می‌شود و ارتباط فیزیکی وجود ندارد.
بختیاری با اشاره به اهمیت مددکاری افزود: قم در این زمینه موفق بوده و به عنوان یک کار ابتکاری مددجویانی که می‌خواهند به خانواده‌های تحت پوشش سرکشی کنند که سرپرست آنها زن است مددکار هم زن خواهد بود و این کار ابتکاری قم بسیار مورد استقبال بوده است و تلاش داریم در سایر استان‌ها هم این کار را توسعه دهیم.
وی خاطرنشان کرد: در مقوله اشتغال و ایجاد درآمد پایدار ماموریت‌های ویژه کمیته امداد است که برای توانمندسازی سه پایه اساسی اشتغال زایی، ایجاد مسکن و فعالیت‌های فرهنگی را در نظر گرفته‌ایم و قم در این زمینه موفق بوده است؛ سهم قم سال گذشته ایجاد هزار و 300 شغل بوده که هزار و 410 شغل ایجاد شده و سهمیه امسال هزار و 500 سهمیه اشتغال زایی دارند که تلاش داریم با اختصاص اعتبار بیشتر این سهمیه را دو برابر کنیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴