تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۰۳۶۲۸
فرمانده انتظامی رامسر گفت: اصناف و اماکن عمومی نسبت به نصب دوربین های مداربسته و رعایت نکات ایمنی در بخش کسب و کار توجه ویژه داشته باشند.
۰
plusresetminus
ضرورت توجه ویژه اصناف و اماکن عمومی به مسائل امنیتی
به گزارش بلاغ، علی قیصری در جلسه با رئیس، اعضا و روسای اتحادیه‌های صنفی با تاکید بر همکاری و تعامل بین اصناف و نیروی انتظامی در راستای ایجاد نظم و اجرای قانون اظهار کرد: اصناف تاثیر مستقیم در زندگی افراد دارد و همکاری و هماهنگی بین اصناف و نیروی انتظامی سبب ایجاد نظم در جامعه می شود.

وی تصریح کرد: نصب دوربین جهت ایجاد امنیت در اماکن عمومی الزامی بوده و اصناف باید این امر را جدی بگیرند.

فرمانده انتظامی رامسر افزود:صنف طلافروشان موظف هستند در ساعت مقرر نسبت به باز و بسته کردن مغازه ها اقدام کرده و در عصر پنج شنبه به هیچ عنوان حق فعالیت کسبی ندارند و باید به مسائل انتظامی تمکین کنند.

نصیری رئیس پلیس راهور رامسر  نیز گفت: پارکینگ برگ برنده پلیس راهور است و مراکز خرید باید دارای پارکینگ باشند‌.

بهمن جعفری رئیس اتاق اصناف رامسر نیز با تقدیر و تشکر از تلاش های نیروی انتظامی و پلیس راهور در ایجاد نظم و امنیت گفت: روسای اتحادیه ها طبق قانون عمل کرده و جهت ایجاد نظم و امنیت با پلیس تعامل دارند.

احمد معارفی، رئیس اتحادیه قصابان، مرغ فروشان، ماهی فروشان و پروتئین شهرستان رامسر نیز از تلاش ها و زحمات فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی و پلیس راهور جهت ایجاد نظم و امنیت در ایام محرم تقدیر و تشکر کرد.

نادر فرنیا، رئیس اتحادیه اقامتی پذیرایی شهرستان رامسر نیز گفت: نصب دوربین در اماکن تجاری،رستوران ها و فست فودها الزامی بوده اما در چاپخانه های کوچک لزومی ندارد.

وی افزود: استعلام هایی که برای صنف ما به پلیس راهور ارجاع میشود پاسخ قانع کننده ای داده نمیشود و میگویند حتما دارای پارکینگ باشد.

منوچهر فیروز بخش، رئیس اتحادیه صنف موسسات اتومبیل کرایه شهرستان رامسر نیز در این جلسه گفت: تاکسی من باید بصورت اینترنتی فعالیت کند اما دارای شماره تلفن، تابلو و کانکس است که از نظر ما غیر قانونی بوده و باید با آن برخورد شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴