تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۴۰۳۶۲۶
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار از کشف و ضبط حدود ۵۰۰ میلیون تومان کالاهای قاچاق از واحدهای متخلف در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
کشف حدود ۵۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق طی دوماه در جویبار
به گزارش بلاغ، بهرام عبدالله‌پور در جلسه ستاد مبارزه با کالای قاچاق اظهار کرد: طی دو ماه اخیر ۸۵۰ مورد بازدید به همراه دیگر دستگاه‌ها در سطح شهرستان انجام که منجر به تشکیل ۳۸ پرونده به ارزش ۲۴۸ میلیون و ۸۷۴ هزار تومان شد.
 
وی همچنین به کشف و ضبط دستگاه ماینر (استخراج بیت کویین)  اشاره و عنوان کرد: طی گشت مشترک با نیروی انتظامی شهرستان ۱۳ دستگاه ماینر به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف و ضبط و منجر به ارسال پرونده به تعزیرات حکومتی شد.
 
رئیس صمت جویبار تصریح کرد: ۶ واحد سموم کشاورزی متخلف شناسایی و پرونده در حکم تقلب و چاقاق به ارزش  ۳۳۵ میلیون و ۷۷۰ هزار ریال تشکیل و به تعزیرات ارسال شد.
 
عبدالله‌پور از طرح ویژه نظارتی مدارس از ۱۵ شهریورماه تا ۱۵ مهرماه خبر داد و گفت: بازرسان اداره صمت و اتاق اصناف در دو شیفت صبح و عصر مشغول بازرسی هستند که تاکنون ۳ واحد متخلف شناسایی و پرونده‌ای به ارزش ۳ میلیون ۵۰۰ هزار ریال تشکیل شد.
 
وی افزود: یک واحد قصابی متخلف نیز در حکم عدم اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی شناسایی و پرونده‌ای به ارزش ۲۳ میلیون ۵۰۰ هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
 
رئیس اداره صمت جویبار یکی از کارهای اساسی و کلیدی دولت در راستای مبارزه با قاچاق و احتکار را راه اندازی سامانه جامع انبارها دانست و گفت: سامانه جامع انبارها در حل ریشه‌ای مبارزه با قاچاق و احتکار نقش کلیدی دارد که از ۵۳۹ انبار موجود در جویبار تاکنون ۱۶۸ انبار تایید، ۱۰۳ انبار در حال انتظار تایید هستند و ۲۶۸ انبار هم غیرفعال است.
 
انوشیروان محمودی رئیس تعزیرات حکومتی قائمشهر و جویبار در این جلسه اظهار کرد:طی دو ماه اخیر ۱۵ فقره پرونده مربوط به قاچاق کالا از سوی اداره صمت شهرستان جویبار به این سازمان ارسال ارسال و ثبت و ضبط شد.
 
وی افزود: تاکنون ۱۰ پرونده رسیدگی که ۹ فقره آن منجر به محکومیت به ارزش ۲۸۳ میلیون و ۴۷۷ هزار ریال شد.
 
رئیس تعزیرات حکومتی قائمشهر و جویبار بیان کرد: یک فقره پرونده نیز اعلام برائت و ۵ پرونده دیگر نیز به زودی رأی آن صادر خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴