تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۴۰۳۶۱۳
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت تردد از امروز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه، در جاده‌های استان اعمال و تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه یکم مهرماه ادامه دارد.
۰
plusresetminus
اعمال محدودیت‌های ترافیکی 6 روزه در جاده‌های مازندران/هراز و کندوان ۳ روز متوالی یک‌طرفه می‌شود
به گزارش بلاغ، علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه آغاز و تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه یکم مهرماه ادامه دارد گفت:جاده های چالوس و هراز  به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها ، روزهای جمعه ،شنبه و یکشنبه ۲۹ ،۳۰ و ۳۱ شهریورماه یک طرفه می شود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۲۹ شهریور تا ۲ بامداد روز شنبه ۳۰ شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه الی ۲ بامداد روز شنبه ۳۰ شهریورماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه مازندران گفت:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز شنبه ۳۰ شهریور تا ۲ بامداد روز یکشنبه مورخ ۳۱ شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز شنبه تا ۲ بامداد روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

این مسئول افزود:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز یکشنبه ۳۱ شهریورما تا ۲ بامداد روز دوشنبه یکم مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز یکشنبه تا ۲ بامداد روز دوشنبه یکم مهرماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۹ شهریورماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۳۰ شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه ۳۰ شهریورماه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز شنبه مورخ ۳۰ شهریورماه تا ۲ بامداد روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز شنبه الی ۲ بامداد روز یکشنبه مورخ ۳۱ شهریورماه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

قدمی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه تا ۲ بامداد روز دوشنبه یکم مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز یکشنبه تا ۲ بامداد روز دوشنبه یکم مهرماه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه و از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه ، جمعه، شنبه و یکشنبه ۲۸، ۲۹، ۳۰، ۳۱ شهریورماه نیز از جاده هراز ممنوع است.

این مسئول ادامه داد:تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۲۹ شهریورماه از قائم شهر به سمت تهران ممنوع است.

وی گفت: تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۲۷ شهریورما تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه یکم مهر ماه از جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴