تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۴۰۳۵۹۲
شورای عالی آموزش و پرورش در فراخوانی از صاحب‌نظران نظام آموزشی کشور خواست تا دیدگاه‌ها، پیشنهادها و نظرات کارشناسی خود را درباره بازنگری آیین‌‌نامه اجرایی مدارس ارائه کنند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،آیین‌نامه اجرایی مدارس در حقیقت نقشه راه مدیریت مدارس است که در راستای سیاست مدرسه محوری و با هدف تقویت، واگذاری اختیارات، کارآمدی شوراها، استفاده از ظرفیت عوامل سهیم و موثر و جلب مشارکت آنان در امور مدرسه و... تدوین شده است.
با توجه به اسناد بالادستی به ویژه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه زیرنظام‌های ششگانه سند مذکور و تحولات محیطی، شرایط و نیازهای زمان و محدودیت‌های ناشی از منابع و امکانات، بازنگری و باز تولید آیین‌نامه اجرایی مدارس ضروری است.
در همین راستا شورای عالی آموزش‌ و پرورش در نظر دارد فراخوان دیدگاه‌ها، پیشنهادها و نظرات کارشناسی درباره بازنگری آیین‌نامه اجرایی مدارس را انجام دهد.
آیین‌نامه اجرایی با حضور جمعی از مدیران و معلمان مدارس، کارشناسان حوزه ستادی، صاحب‌نظران حوزه تعلیم و تربیت و نظرخواهی از ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، تهیه و تدوین شده است که پس از اعتبار سنجی و اعمال اصلاحات لازم، شورای عالی آموزش و پرورش آخرین ویراست آیین‌نامه اجرایی مدارس را در اختیار عموم قرار داده است.
علاقه‌مندان می‌توانند دیدگاه‌ها، پیشنهادها و نظرات کارشناسی خود را از طریق ایمیل و پیام‌رسان‌ها ارسال کنند.
 ایمیل:Ravabet.sce@medu.ir
ایتا:http://eitaa.com/joinchat/137232408G46c77fd2e8
سروش:https://sapp.ir/joingroup/zE0MxNbq5JPl9I4FsmyhgS8O
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴