کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«هزار واحدی» گلستان شهر بجنورد سنددار می‌شود

26 شهريور 1398 ساعت 13:40

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی از سنددار شدن مجتمع هزار واحدی گلستان شهر بجنورد تا پایان سال خبر داد.



به گزارش بلاغ،به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، جواد عمادیان فر اظهار کرد: شرکت عمران مسکن‌سازان در حال پیگیری برای دریافت پایان کار از شهرداری است تا سندها به نام اشخاص منتقل شود.  
وی بیان کرد: پروژه مسکن هزار واحدی در مراحل نهایی کار قرار دارد، بعد از برگزاری جلساتی با حضور پیمانکار پروژه، مدارک و مستندات لازم برای قیمت‌گذاری درخواست شده و در حال اجرا است.
معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: پس از بررسی ساختمان در زمان زلزله از دفتر مقررات ملی و وزارت راه و شهرسازی اعلام شد که خسارات ایجادشده در ساختمان‌ها متأثر از پایین بودن کیفیت ساخت یا کیفیت مصالح نبوده، بلکه عدم اجرای وال پست و شتاب بالای زلزله دلیل اصلی تخریب دیوارهای پیرامونی ساختمان عنوان‌شده است.
وی اظهار داشت: در بازسازی‌های صورت گرفته، تمام مقررات جدید لحاظ شده و بعد از مصوبه شورای مسکن نسبت به بازسازی ساختمان و بازدیدهای انجام‌شده اکنون بعید می‌دانم مشکلی داشته باشند و همچنین براساس برنامه وزارت راه و شهرسازی باید تا انتهای سال پرونده مسکن‌های مهر تعیین تکلیف شوند و جشن خاتمه مسکن مهر در استان گرفته شود.
عمادیان فر در پایان افزود: متراژ مساحت ساخته‌شده با متراژ مساحت پروانه تقریباً برابری می‌کند، درحالی‌که اگر در هر بلوک یک طبقه اضافه ساخته‌شده باشد مساحت زیادی را دربرمی‌گیرد.
 


کد مطلب: 403558

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/403558/هزار-واحدی-گلستان-شهر-بجنورد-سنددار-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com