مسئول جشنواره خدمت دفتر آستان قدس مازندران اعلام کرد

ثبت ۹۰۴ اثر از خادمیاران رضوی مازندران در جشنواره خدمت

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۰۳۵۰۹
مسئول جشنواره خدمت دفتر آستان قدس رضوی در استان مازندران گفت: در جشنوار خدمت، ۹۰۴ اثر از خادمیاران استان مازندران ثبت شده که از این تعداد ۲۹ اثر مورد تائید و انتشار قرار گرفت.
۳
plusresetminus
ثبت ۹۰۴ اثر از خادمیاران رضوی مازندران در جشنواره خدمت
سهیل صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، جشنواره خدمت را امکان ثبت نظرات و دیدگاه‌های تخصصی و موضوعات مرتبط با خدمت و همچنین ثبت تجربیات و ابتکارات خادمیاران در عرصه‌های عملی و انجام خدمت در قالب جشنواره برشمرد و اظهار کرد: هدف از جشنواره خدمت تحقق منویات مقام معظم رهبری در منشور هفتگانه آستان قدس رضوی در زمینه اثرگذاری فرهنگی و ارائه خدمت به محرومین و نیازمندان و معرفی الگوهای برتر خدمت به محرومین و نیازمندان است.
 
وی همچنین فعالیت‌های تخصصی خادمیاران در سراسر کشور و ایجاد انگیزه برای نیروهای توانمند و شاخص در حوزه فعالیت های تخصصی  خادمیاران و تقدیر از فعالان عرصه خدمت از دیگر اهداف جشنواره بیان کرد و گفت: جشنواره خدمت  سه محور اصلی گزارش فعالیت‌های الگوی، دیدگاه‌ها و نظرات و بخش ویژه را شامل می‌شود که خادمیاران رضوی می‌بایست پس از مراجعه به سامانه خادمیاری، بخش شرکت در جشنواره خدمت را انتخاب کرده و یکی از سه محور اصلی جشنواره را برگزینند.
 
مسئول جشنواره خدمت دفتر آستان قدس در مازندران افزود: خادمیاران می‌توانند یک یا چند مطلب در سامانه درج کنند و محدودیتی در درج الگوها در بخش‌های مختلف ندارند.
 
صالحی تأکید کرد: با توجه به آثار ارائه شده در جشنوار خدمت، ۹۰۴ اثر از خادمیاران استان مازندران ثبت شده که از این تعداد ۲۹ اثر مورد تائید و انتشار قرار گرفت که بر اساس آمار ارائه شده مازندران رتبه دوم کشور در جشنواره در حال حاضر از آن خود کرد.
 
وی تصریح کرد: موضوعات آثار مورد تأیید و انتشار یافته از مازندران آموزشی، فرهنگی، هنری، جذب خادمیار، ابتکار در جذب کمک‌های مردمی و ایجاد اشتغال و کار آفرینی است.
 
مسئول جشنواره خدمت دفتر آستان قدس در مازندران در پایان خاطرنشان کرد: از دیار علوی خیز مازندران ۱۵ هزار و ۸۰۶ نفر برای خدمت در بارگاه ملکوتی امام رئوف ثبت نام کردند تا در بخش‌های مختلف به محرومین کمک‌رسانی نمایند بنابراین انتظار است با ارائه الگوهای برتر در جشنواره در جهت محرومیت‌زدایی گام های مؤثرتری برداریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲