کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمادگی پلیس قصرشیرین برای تامین امنیت زائران اربعین

25 شهريور 1398 ساعت 15:30

فرمانده انتظامی قصرشیرین از آمادگی پلیس این شهرستان برای تامین امنیت زائران اربعین و ارائه خدمات مورد نیاز به آن‌ها در مسیرهای رفت و برگشت خبر داد.



به گزارش بلاغ،به نقل از پایگاه خبری پلیس، عنایت فلاحی در دیدار با رئیس قرارگاه اربعین حسینی استان کرمانشاه و فرماندار قصرشیرین، اظهار داشت: با همت و تلاش‌های شبانه‌روزی مسؤولان، شاهد بازگشایی مرز خسروی بودیم تا شاهد تردد زائران پس از سال‌ها از این مرز باشیم.
فرمانده انتظامی قصرشیرین با بیان اینکه امسال بیشتر از سال‌های گذشته توفیق خدمتگذاری به زائران اربعین نصیب پلیس شده است، افزود: با همه توان برای ارائه بهترین خدمات به زوار تلاش می‌کنیم تا با سلامتی کامل و فراغ بال در مراسم پرفیض اربعین شرکت کنند.
وی گفت: تمهیدات لازم چه در خود شهر قصرشیرین و چه در پایانه مرزی خسروی از سوی پلیس اندیشیده شده و زیرساخت‌های لازم مربوط به خدمات پلیس نیز آماده شده تا در روزهای آتی با مشکلی در خدمات‌رسانی به زوار مواجه نشویم.
فلاحی ادامه داد: پلیس تا هنگام رفت و بازگشت آخرین زائران در کنار آن‌ها بوده و از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات شایسته به آن‌ها دریغ نمی‌کند.
مرز خسروی نزدیکترین نقطه از کشورمان به بغداد، کربلا، کاظمین و سامراست که این مرز تا بغداد پایتخت کشور عراق ۱۹۰، نجف ۳۸۰، کربلا ۳۰۰، کاظمین ۲۰۳ و تا سامرا نیز ۳۲۶ کیلومتر فاصله دارد.
 


کد مطلب: 403495

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/403495/آمادگی-پلیس-قصرشیرین-تامین-امنیت-زائران-اربعین

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com