تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۰۳۴۹۱
کاروان «حفاظت از منافع ملت» شامل بیش از صد نفر از علما، دانشجویان و نیروهای انقلابی کشور در شهرستان فارسان به منظور مطالبه‌گری و بصیرت‌افزایی حضور یافت.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،کاروان «حفاظت از منافع ملت» به منظور بصیرت‌افزایی و روشنگری در سطح استان چهارمحال و بختیاری راهی این استان شد که در گام اول، در مسجد جامع فارسان نشست صمیمی  با حضور مردم این شهرستان برگزار کرد.
در این نشست حجت‌الاسلام حسن‌زاده، مسئول این کاروان به آسیب‌شناسی سال‌های پس از انقلاب و چرایی برخی مشکلات و کاستی‌ها پرداخت.
وی افزود: حضور برخی مسئولین فاسد و ناکارآمد که رویکرد سازشکارانه با دشمنان ملت دارند، دلیل اصلی مشکلات فعلی کشور است و بر ضروری است، جوانان مومن و ولایی به صحنه آمده و بر مطالبه‌گری آرمان‌ها تاکید کنند.
حسن‌زاده اضافه کرد: هدف حرکت کاروان «حفاظت از منافع ملت»، کمک به ایجاد باور در امت حزب‌الله برای حضور در عرصه مطالبه‌گری است.
همچنین سهیل کیارش معاون این کاروان نیز در این نشست ضمن ارائه تحلیلی از شرایط روز کشور، بر ضرورت بیدار شدن جوانان حزب اللهی و امید به وعده نصرت الهی تاکید کرد و گفت: اگر مسئولی به طور مستقیم در مقابل حرف مقام معظم رهبری بایستد، باید مورد مطالبه جدی قرار بگیرد.
همچنین پس از این مراسم حلقه‌های دیدار مردم و جوانان انقلابی شهر با طلاب و دانشجویان حاضر در کاروان برقرار شد و روش‌های تبدیل مسجد، به یک مرکز مطالبه‌گری آرمانهای انقلاب و حل مشکلات مردم به بحث گذاشته شد.
براساس این گزارش، کاروان «حفاظت از منافع ملت» در طول مدت اقامت خود در استان چارمهال و بختیاری بناست با حوزویان و دانشگاهیان، همچنین بانوان انقلابی استان، دیدارهای مردمی تشکیل و در مورد مسائل و مشکلات کشور به بحث و گفتگو بپردازد و نهایتاً به سمت استان بعدی حرکت کند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما