کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل هنرهای نمایشی «پشت دیوار عمارت» را افتتاح کرد

25 شهريور 1398 ساعت 14:40

آیین افتتاح نمایش «پشت دیوار عمارت» به کارگردانی حمید ابراهیمی با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی برگزار شد.



به گزارش بلاغ،مراسم افتتاح و آغاز نمایش پشت دیوار عمارت و رونمایی از پوستر این نمایش در تماشاخانه سرو برگزار شد.
شهرام کرمی مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی کشور دراین مراسم که با حضور جمعی از هنرمندان مسئولان و مدیران برگزار شد طی سخنانی گفت: بسیار خوشحالم که در مراسم افتتاحیه این نمایش و درجمع صمیمی این گروه حرفه ای و در این فضای آکنده از صمیمیت و عشق به تئاترحضور دارم. بی شک حضور شما تماشاگران مایه حمایت گروه‌های نمایشی در سراسر کشور است. اطمینان دارم که حمید ابراهیمی و گروه حرفه ای اش که از باسابقه ترین‌های  عرصه تئاتر و هنرهای نمایشی کشور هستند، اجراهای پرمخاطب و درخشانی را در این شب‌ها تجربه خواهند کرد و برایشان از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم.
در ادامه نیز پوستر این نمایش که توسط آریا درفش رزم طراحی شده بود، توسط شهرام کرمی و جلیل فرجاد ، نماینده بازیگران گروه نمایشی رونمایی شد.
محسن سلیمانی فارسانی مدیر عامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس، سیدوحید فخرموسوی مدیراداره نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی، بهرام صادقی مزیدی،علی رجایی،تبسم هاشمی ،عوامل نمایش و جمعی از علاقمندان دراین مراسم حضور داشتند.
نمایش پشت دیوار عمارت از دیروز یکشنبه اجرای خود را درتماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس آغاز نمود و تا 30 شب از ساعت 20 ادامه خواهد یافت. 
بازیگرانی که در این نمایش عاشورایی به ایفای نقش خواهند پرداخت به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از: جلیل فرجاد، جمشید صفری، پژمان کاشفی، نسرین مسلمی نیا، شیوا خسرومهر، زری اِماد، پانته آ کیقبادی، حامد آقایی، فرزاد صبوری،علیرضا درویش نژاد، اهورا ابراهیمی،علی حیدری، ماندانا عصری، محمدرضا موهبتی، ماریه ماشاالهی و آرمین افتخار زاده هستند.
تماشاخانه سرو درخیابان طالقانی نرسیده به تقاطع مفتح جنب ایستگاه مترو واقع شده است.
 


کد مطلب: 403490

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/403490/مدیرکل-هنرهای-نمایشی-پشت-دیوار-عمارت-افتتاح

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com