کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ناظم‌الشریعه:‌ تورنمنت آستاراخان خیلی می تواند به تیم ملی کمک کند/ سال سختی داریم

25 شهريور 1398 ساعت 13:20

سرمربی تیم فوتسال گفت: تورنمنت آستاراخان روسیه قبل از جام ملتها خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند به این دلیل که تمامی تیم‌هایی که در این مسابقات حضور دارند زیر رنکینگ 10 فوتسال جهان هستند.



به گزارش بلاغ،سیدمحمد ناظم‌‌الشریعه سرمربی تیم فوتسال در گفت‌وگو با خبرنگار  در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال و همچنین حضور این تیم در تورنمنت چهارجانبه آستاراخان  روسیه که هر ساله بین تیم‌های آذربایجان، قزاقستان و روسیه برگزار می شود،گفت: خدا را شکر وضعیت تیم ملی خوب و ما در 5  اردوی برگزار شده تیم ملی اکثر بازیکنان لژیونر را در اختیار نداشتیم و اردوهای خود را با بازیکنان جوان لیگ برگزار کردیم. 
وی در ادامه گفت:‌ قرار است در آخرین اردوی خود که  قرار است از روز پنج‌شنبه 28 شهریور در کمپ تیم‌های ملی برگزار شود.قرار است این اردو را با حضور تمامی لژیونرها و بازیکنان ثابت تیم ملی برگزار کنیم و بدون تمرین و هماهنگی روز جمعه 20 شهریور راهی تورنمنت چهارجانبه آستاراخان روسیه شویم.
سرمربی تیم فوتسال گفت: اولین دوره این مسابقات در اصفهان برگزار شد و طبق توافقاتی که انجام شده هر ساله تورنمنت آستاراخان با حضور تیم‌های آذربایجان، قزاقستان و روسیه  ایران در یک کشور شرکت کننده برگزار می‌شود. این مسابقات قبل از جام ملتها خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند به این دلیل که تمامی تیم‌هایی که در این  تورنمنت حضور دارند زیر رنکینگ 10 فوتسال جهان هستند.
ناظم‌الشریعه افزود: امسال سال پرکار و شلوغی برای تیم ملی  و فوتسال ایران  است و ما باید تلاش کنیم  بازیکنان تا زمان برگزاری مسابقات آسیایی و انتخابی جام جهانی 2020  به هماهنگی بهتری برسند. تنها مشکلی که داریم مصدومیت بازیکنان تیم ملی است که امیدوارم هیچ بازیکنی در ادامه مسابقات لیگ و بازی‌های دوستانه مصدوم نشود.
 


کد مطلب: 403474

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/403474/ناظم-الشریعه-تورنمنت-آستاراخان-خیلی-می-تواند-تیم-ملی-کمک-کند-سال-سختی-داریم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com