تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۰۳۴۷۰
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران بر استانداردسازی راه‌های استان تاکید و گفت: علاوه بر استانداردسازی راه‌ها، باید به مقوله استانداردسازی خودروها و نظارت بر مراکز معاینه فنی آنان نیز نگاه ویژه شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، مهدی رازجویان در جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی اجرایی حمل و نقل استان، اظهار کرد: ایمنی در جاده‌های مازندران نیاز به تعامل و همدلی تمامی دستگاه‌های اجرایی دارد، از این رو باید تمامی دستگاه‌ها نسبت به شرح وظایف ابلاغی خود احساس مسؤلیت جدی کنند.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های تمامی دست اندرکاران بخش حمل و نقل به خصوص راهداران، مشارکت کارشناسانه و اتخاذ تصمیم و راهکارهای مناسب را گامی مثبت در جهت کاهش تصادفات دانست. 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران بر استانداردسازی راه‌های استان تاکید و افزود: علاوه بر استانداردسازی راه‌ها، باید به مقوله استانداردسازی خودروها و نظارت بر مراکز معاینه فنی آنان نیز نگاه ویژه شود.
رازجویان پیاده کردن روش‌های صحیح و مناسب مدیریتی، اطلاع رسانی و تبلیغات از طریق رسانه‌ها را از برنامه‌های مهم برای کاهش سوانح رانندگی دانست.
وی گفت: حمل متوفی ناشی از حوادث رانندگی در محدوده ۳۰ کیلومتری شهرها بر عهده شهرداری‌ها است و در حوادث با تعداد کشته‌های زیاد جمعیت هلال احمر می‌بایست همکاری لازم را با شهرداری‌ها داشته باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد: شرکت گاز موظف است نسبت به ترمیم خسارت‌های وارده به حریم راه‌ها اقدام نماید و همچنین متولی اجرای سرویس مدارس مدیران مدرسه می‌باشند و در حوزه درون شهری ثبت نام خودروهای سرویس مدارس از طریق سامانه سپند و پس از اخذ کد برچسب صورت می‌گیرد.
رازجویان همچنین یادآور شد: در حوزه برون شهری با مشکلات عدیده‌ای در بخش سرویس مدارس مواجه هستیم و طول عمر سرویس مدارس نباید بیش از ۵ سال باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با عنوان اینکه ویزای اربعین امسال بصورت رایگان می‌باشد و تنها بحث ورود خروج زائرین در نقاط مرزی مطرح است، گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود ۷۰ هزار نفر زائر مازندرانی را در اربعین امسال در کربلا شاهد باشیم بطوریکه سهمیه استان برای پذیرش ۲۸ هزار نفر می‌باشد و دستگاه‌های اجرایی می‌بایست نسبت به اعزام ماشین‌های یخچال‌دار و سایر ماشین آلات اقدام کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲