کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تدارک آخرهفته‌ای مسجد جمکران برای منتظران ظهور

25 شهريور 1398 ساعت 11:30

مسجد مقدس جمکران هر هفته از روز سه‌شنبه میزبان خیل عظیمی از عاشقان و منتظران امام زمان(عج) است و به این منظور برای کیفیت بخشی به حضور مردم برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارد.



به گزارش بلاغ،مسجد مقدس جمکران هرهفته از روز سه‌شنبه میزبان خیل عظیمی از عاشقان و منتظران امام زمان(عج) است و به این منظور برای کیفیت بخشی به حضور مردم و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متناسب با ایام برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارد.
مسجد جمکران از روز سه‌شنبه ۲۶ شهریورماه میزبان خیل عظیم عاشقان امام مهدی(عج) خواهد بود و در این راستا در این روز برنامه آموزش قرآن و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود و مراسم دعای توسل نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدوی‌نیا و قرائت دعای حسین حقی برگزار خواهد شد.
برنامه‌های مسجد جمکران در روز پنجشنبه۲۸ شهریورماه با جلسه آموزش عمومی قرآن از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود و مراسم دعای کمیل نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام فیاضی و قرائت دعای مهدی سلحشور برگزار خواهد شد.
در روز جمعه نیز برنامه‌های ویژه‌ای در مسجد جمکران برای منتظران برگزار خواهد شد که برنامه‌های این روز با قرائت دعای عهد در ساعت ۵:۴۵ آغاز می‌شود و مراسم دعای ندبه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام تراشیون و قرائت دعای سید علی حسینی‌نژاد برگزار خواهد شد.
پایان بخش برنامه‌های هفتگی این مسجد در روز جمعه ۲۹ شهریورماه، قرائت زیارت آل یاسین در ساعت ۱۹ خواهد بود.
 


کد مطلب: 403463

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/403463/تدارک-آخرهفته-ای-مسجد-جمکران-منتظران-ظهور

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com