تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۰۳۴۶۰
شرکت ادوب قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی تدوین فیلم ها و تصاویر را با استفاده از نرم افزار ادوب پریمیر ساده تر و سریع تر کند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،به نقل از آسین ایج، قابلیت جدید هوش مصنوعی نرم افزار ادوب پریمیر که Auto Reframe نام دارد، تدوین سریع و ساده تصاویر را با استفاده از این نرم افزار ممکن می کند.

 
Auto Reframe مبتنی بر فناوری خاص هوش مصنوعی شرکت ادوب موسوم به Sensei است و به طور خودکار قاب تصاویر را اصلاح کرده و فرمت تصاویر ویدئویی را اصلاح می کند. این کار بر مبنای زاویه تصاویر و منطق حاکم بر تصاویر قبلی و بعدی اتفاق می افتد و باعث می شود کیفیت فایل نهایی تدوین شده ارتقا یابد.
اصلاح قاب بندی از طریق فناوری هوش مصنوعی بر اساس معیارها و شاخص هایی همچون زاویه دوربین، عمودی یا افقی بودن سوژه ها، سرعت فیلم برداری و حرکت دوربین و غیره اتفاق می افتد. استفاده از فناوری یادشده هزینه تولید فیلم های سینمایی و مستند را نیز به میزان چشمگیری کاهش می دهد.
از این طریق می توان برای تهیه فایل های تصویری با کیفیت برای استفاده بر روی پلاتفورم های مختلف نیز بهتر تصمیم گرفت. هنوز مشخص نیست نسخه به روزشده نرم افزار ادوب پرمیر با چنین قابلیتی چه زمانی به بازار می آید و قیمت آن چقدر است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲