کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: ما تاکتیک از بازیکنان استقلال نخواستیم اما آنها حداقل می‌توانند دوندگی و جنگندگی داشته باشند تا هوادار تلاش آنها را ببیند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،مهدی امیرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار  در خصوص دیدار استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان و توقف آبی‌پوشان گفت: من بازی را استرس و ناراحتی تماشا کردم ولی سؤالی که می‌پرسم این است استقلال چه تغییری کرده است؟من نه تغییری دیدم و نه جنگندگی و نه دوندگی.
وی افزود: استقلال بعد از زدن گل عقب کشید و به جز یک موقعیت تیمی نبود که بر حریفش برتری کامل داشته باشد. آنها میانه زمین را گرفته بودند و با پاس‌های تک‌ضرب استقلال را فلج کردند. با این استرسی که روی تیم است به نظر شما آیا می‌تواند آماده دربی شود؟
کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: اگر یادتان باشد چند هفته پیش با خبرگزاری فارس مصاحبه کردم و گفتم اگر سرمربی تیم آرامش نداشته باشد تیمش هم نمی‌تواند آرام باشد. وقتی استراماچونی آرامش ندارد معلوم است که فرشید اسماعیلی آنگونه خطا می‌کند و اخراج می‌شود.
وی تأکید کرد: خود استراماچونی هم وقتی می‌داند که آرامشی ندارد نباید از بازیکن تیمش انتظار داشته باشد که در زمین چنین خطاهایی نکند.  
امیرآبادی در ادامه گفتوگو با فارس گفت: استراماچونی باید بداند که مردم ایران مردمی عاطفی هستند و رفتارهای عصبی را نمی‌پسندند. شاید در فوتبال ایتالیا یک مربی عصبانی باشد و جواب هم بگیرد ولی در اینجا نمی‌تواند. او هنگامی که می‌خواست به استقلال بیاید باید روی فوتبال آسیا تحقیقات می‌کرد. من نمی‌خواهم عملکرد فنی او را زیر سؤال ببرم چون طبعاً او مربی خوبی است اما در هر صورت رفتارهای این مربی روی عملکرد استقلال تأثیر دارد.
وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از دربی آینده گفت: بارها گفته‌ام که دربی بازی بزرگی است و نمی‌شود حرف‌های کلیشه‌ای در موردش زد. دربی بازیکن بزرگ می‌خواهد و من از اینکه استقلال با چنین شرایطی پا به دربی می‌گذارد ناراحت هستم. البته قلبم برای این تیم می‌تپد و من هم مثل هوادار ناراحتم. بعد از بازی پستی اینستاگرامی منتشر کردم و خواستم به هواداران بگویم که ما هم در کنار آنها هستیم. 
کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: این فیلم را در صفحه‌ام منتشر کردم و دوست ندارم به هیچ بازیکنی بربخورد اما بازیکنان استقلال می‌توانند جنگندگی و دوندگی داشته باشند. هوادار هم باید بداند به کسی توهین نکند. نه وزیر مقصر است، نه مدیرعامل و نه رئیس فدراسیون. اصلاً ما تاکتیک از بازیکنان استقلال نخواستیم اما آنها حداقل می‌توانند دوندگی و جنگندگی داشته باشند تا هوادار هم تلاش آنها را ببیند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲