تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۴۰۳۴۴۳
دروازبان سابق تیم ملی گفت: من از مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال این توقع را داشتم که حداقل پیگیری می‌کردند که این جوایز به دستمان برسد، افتخار برترین‌های دنیا مربوط به نظری نیست این افتخار متعلق به مردم ایران است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،مصطفی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار درمورد آخرین وضعیتش به عنوان دروازه‌بان لژیونر فوتسال  ایران گفت:  خدا را شاکرم شرایطم خوب است  و همانطور که اطلاع دارید سال گذشته  من در واموس اندونزی حضور داشتم و توانستیم قهرمان لیگ این کشور شویم و حدودا سه ماه است که از اندونزی برگشتم و شرایط خوبی دارم و با توجه به اینکه لیگ مالزی  لیگی نوپا است اما این لیگ کیفیت خوبی دارد اما در حد اندازه لیگ و فوتسال ایران نیست. علت حضور من در لیگ اندونزی به دلیل شرایط بد مالی باشگاه‌ها و قراردادهای پایین در لیگ برتر بود و شرایط اقتصادی بد باعث شده که اکثر بازیکنان ترجیح دهند در خارج از کشور و در لیگ‌های چین، اندونزی، مالزی و ...  که در سطح اندازه لیگ ایران نیستند حضور داشته باشند. 
دروازه‌بان سابق تیم ملی گفت: حدودا سه ماه پیش برگشتم به ایران و دو پیشنهاد خوب از دو تیم لیگ برتری داشتم اما به خاطر شرایط مالی که در قراردادشان وجود داشت حاضر نشدم با آن تیم‌ها قراردادم را منعقد کنم و در حال حاضر  چند پیشنهاد خارجی دارم و در حال بررسی آنها هستم.
نظری همچنین درمورد انتخاب برترین‌های فوتسال دنیا که هر ساله از سوی سایت فوتسال پلنت برگزار می‌شود و انتخابش به عنوان برترین‌ دروازه‌بان جهان در سال 2010 گفت: افتخار بزرگی برای هر کسی است که بتواند به عنوان برترین بازیکن دنیا انتخاب شود و من هم این افتخار را داشتم  که به عنوان یک ایرانی در سال 2010 به عنوان برترین دروازه‌بان جهان انتخاب شوم و این انتخاب برای بازیکنان فوتسال ما بی‌سابقه است. البته در سال 2009 حسین شمس هم به عنوان برترین مربی جهان انتخاب شد. 
وی گفت: در آن مقطع به دلیل اینکه ما مشکلات ویزا و خروج از کشور را داشتیم در زمان اهدای جوایز در برزیل حضور نداشتیم که بعد از 9 سال  و با پیگیری‌هایی که حسین شمس و چند نفر از دوستان دیگر انجام شد بالاخره این جوایز توسط سانجین سپانوویچ نماینده سایت فوتسال پلنت  که به ایران سفر کردند به دستم رسید. 
دروازبان سابق تیم ملی گفت: اما من از مسئولان فدراسیون فوتبال بخصوص کمیته فوتسال این توقع را داشتم که حداقل باید این موضوع را در آن زمان و یا بعد از آن پیگیری می‌کردند که این جوایز به دستمان برسد. افتخار برترین‌های دنیا مربوط به شخص نظری نیست این افتخار متعلق به ایران و افتخاری ماندگار برای کشور است. 
وی همچنین درمورد تیم ملی فوتسال گفت: من سالهاست که درمورد تیم ملی صحبت نکردم اما می‌دانم تیمی خوب و جوان داریم و جوان‌ها و با تجربه‌ها در کنار هم می‌توانند مجددا برای ایران افتخارآفرینی کنند اما تنها مشکلی که وجود دارد کمبود بازی تدارکاتی برای این تیم است و من فکر می‌کنم باید فدراسیون قبل از امسال بازی‌های تدارکاتی بیشتری برای این تیم در نظر می‌گرفت.
وی در پایان گفت: در حال حاضر با توجه به مسابقات  آسیایی زیر 20 سال تبریز و جام باشگاه‌های آسیا زنگ خطر برای فوتسال ما به صدا در آمده است و تیم‌هایی که در گذشته برای ما مدعی نبودند در حال حاضر مدعی قهرمانی هستند امیدوارم هر چه زودتر مسئولان ورزشی به خصوص فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال برای تیم ملی بازی‌های تدارکاتی بیشتری در نظر بگیرند. اما مطمئنم بازیکنان تیم ملی می‌توانند از نام فوتسال ایران به خوبی دفاع کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲