مسئول اردویی و راهیان نور مازندران خبر داد

برگزاری اردوی راهیان بصیرت در هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
کد مطلب : ۴۰۳۴۲۶
مسئول اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا مازندران از برگزاری تور یک روزه گردشگری جنگل(راهیان بصیرت) در هفته دفاع مقدس برای اقشار مختلف مردم خبر داد.
۰
plusresetminus
برگزاری اردوی راهیان بصیرت در هفته دفاع مقدس
محمد عباسپور در گفت و گو با خبرنگار بلاغ از تور یک روزه گردشگری جنگل با عنوان راهیان بصیرت برای اقشار مختلف مردم در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این اردو برای اولین بار در استان در راستای بازشناسایی جریان ضد انقلاب در دهه شصت  برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این اردو در امتداد اردوی راهیان نور جنوب و غرب کشور می باشد، اظهار کرد: با توجه به اینکه منافقین برای پیشبرد اهداف خود جنگل های شمال را بعنوان جبهه سوم  نامگذاری کردند و برای اینکه به اهداف شوم خود برسند دست به عملیات مسلحانه علیه مردم و انقلاب زدند،از همین رو اردویی تحت عنوان راهیان بصیرت برپاشد تا  جریان منافقین برای  مردم با کیفیت بهتر و اثرگذاری بیشتر تبیین شود.

مسئول اردویی،راهیان نور و  گردشگری سپاه کربلا مازندران در ادامه با اشاره به  حادثه ششم بهمن آمل که امام خمینی(ره) در وصیت نامه الهی سیاسی امام (ره) به آن متذکر شده بودند و این حماسه را  به عنوان یک حادثه مهم تاریخی نام بردند، مهم ترین اهداف این اردو را تبیین جریان نفاق در جبهه سوم خواند و با ابراز تاسف یادآور شد:با گذشت بیش از چهاردهه از انقلاب اسلامی به دلیل غفلت مسئولین ، جریان نفاق برای مردم و نسل امروز به خوبی تبیین نشد.

به گفته عباسپور تور یکروزه گردشگری جنگل با برنامه های فرهنگی، ورزشی ، بازدید از امکان مذهبی در قالب  تبیین حوادث تاریخی با مدل روایتگری همراه است.

مسئول راهیان نور سپاه کربلا با بیان اینکه افتتاحیه این طرح هفته گذشته با برگزاری کارگاه آموزشی راویان دفاع مقدس در منطقه سوادکوه برگزار شد، گفت: این دوره آموزشی با استقبال خوبی از مخاطبین روبروشد و در هفته جاری  هم این کارگاه آموزشی با حضور راویان خواهر در منطقه جنگل های سوادکوه برگزار می شود.

عباسپور یادآور شد: قرار است به صورت منظم تا آخر هفته دفاع‌مقدس امسال برای اقشار مختلف مردم، برنامه طرح راهیان بصیرت در قالب اردوهای یک روزه تحت عنوان گردشگری جنگل برای مخاطبین مختلف اقشار مختلف در هفته دفاع‌مقدس به اجرا در بیاوریم تا بتوانیم به اهداف و رویکردهایی که برای این طرح مدنظر است، برسیم.

انتهای  پیام/
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰