کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درد نوشته‌ای از سوی کارگران شرکت هپکو برای ثبت در تاریخ

24 شهريور 1398 ساعت 21:00

کارگران شرکت هپکو در واکنش به نامشخص بودن وضعیت سهامداری این شرکت دست به اعتراض زدند و با دردنوشته‌ای از رئیس جمهور خواستند گوش شنوایی برای شنیدن درد دل آنها داشته باشد.



به گزارش بلاغ،کارگران شرکت هپکو ظهر امروز در واکنش به نامشخص بودن وضعیت سهامداری در مقابل این شرکت دست به تجمع زدند و با دردنوشته‌ای از رئیس جمهور خواستند گوش شنوایی برای شنیدن درد دل آنها داشته باشد.
در دردنوشته جمعی از کارگران شرکت هپکو آمده است: سالیان سال است که مشکلات شرکت هپکو نقل محافل اقتصادی و سیاسی کشور است، تا آنجا که در سکوت مسوولین و رسانه‌های داخلی، شبکه‌های معاند از این موضوع تمام تلاش خود را برای لجن‌پراکنی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده‌اند.
در این متن آمده است: در این وانفسا و در این بی تدبیری و در حالی که کارگران هم صدا با اقتصاددانان و سیاسیون راه برون رفت شرکت از این وضعیت را، تعیین تکلیف یک باره سهامدار عمده معرفی می‌کنند که حدود سه سال است شرکت را معطل نگه داشته است، متاسفانه استاندار مرکزی گویا به دنبال پاک کردن صورت مسئله است و با معرفی مدیرعامل جدید به دنبال به حاشیه بردن این اعتراضاتِ به حق است، آن هم مدیریتی که اگر چه واژه بومی را یدک می‌کشد ولی در سوابق خود انبوهی از شرکت‌های ورشکسته از جمله ارج و آزمایش و...را نیز همراه دارد و بعید است حتی اگر هم بخواهد، بتواند شرکت هپکو را از این باتلاق بی‌تدبیری مسوولین نجات دهد.  
این بیانیه می‌افزاید: نمی‌دانیم! این کدام تدبیر است که امید کارگران را به یاس تبدیل می‌کند؟ چه کسی بازیگر داستان هپکو است که هیچکس در استان یارای مبارزه با او را نیست؟  این کدام دیو  یقه‌سپید هفت سری است که داستان مبارزه کارگران هپکو را تبدیل به یکی از افسانه‌های کهن می‌کند که سال‌ها باید نقل محافل باشد و از سینه پدری به پسر منقل شود؟
 در ادامه این متن آمده است: جناب استاندار! و تمام کسانی که به دنبال پاک کردن صورت مسئله هپکو هستید، این فریادها که امروز به گوشتان می‌رسد ثمره تدبیر بی‌تدبیری شماست و این راه که انتخاب کرده‌اید را سال گذشته یک بار دیگر تجربه کرده‌اید و کارگران هزینه هنگفتی بابتش پرداخته‌اند! چرا اصرار دارید از همان سوراخ دوباره گزیده شوید؟  به چه زبانی بگوییم سهامدار عمده و هر کسی که با او همراه و در خدمت اوست، دشمن این آب و خاک است! این همه بی‌تدبیری تا کی؟ 
 امروز مهلت 10 روزه که کارگران به مسوولین داده بودند تمام شد و کارگران این شرکت مجدد خواستار تعیین تکلیف سهامدار عمده شدند.
 


کد مطلب: 403420

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/403420/درد-نوشته-ای-سوی-کارگران-شرکت-هپکو-ثبت-تاریخ

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com